Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 listopada 2014, 13:15

Wieści ze świata (Double Fine, Take-Two, Star Citizen, Elite: Dangerous, Goat MMO Simulator) 24/11/2014

Dziś piszemy m.in. o zwolnieniach w studiu Double Fine, nowych informacjach na temat Star Citizen w trybie FPS oraz nietypowym easter eggu w Goat MMO Simulator. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Promocje Steama

Promocja Dnia (do godziny 19:00 we wtorek 25 listopada)

Oferta specjalna (do godziny 19 we wtorek 2 grudnia)

Oferty tygodniowe (do godziny 19:00) – obniżka cen 69 tytułów WWW

Elite: Dangerous

Pierwsze Elite to gra-legenda, a na czwartą część serii fani musieli czekać 20 lat. - Wieści ze świata: Double Fine, Take-Two, Star Citizen, Elite: Dangerous, Goat MMO Simulator - wiadomość - 2014-11-24
Pierwsze Elite to gra-legenda, a na czwartą część serii fani musieli czekać 20 lat.

Według informacji zamieszczonych na oficjalnym forum gry Elite: Dangerous, produkcja doczekała się wersji gamma. Oznacza to, że gra wyszła z etapu beta testów i jest już niemal gotowa do wydania. Oprócz zniesienia ograniczenia obszaru wynikającego z bety twórcy wprowadzili nową zawartość (w tym nowe statki, jak Orca oraz Python) oraz poprawki rozwiązujące problemy z działaniem gry (np. zamykanie się programu przy dokowaniu i korzystaniu z usług portu kosmicznego). Premierę tytułu zapowiedziano na 16 grudnia tego roku i wszystko wskazuje na to, że twórcy terminu dotrzymają.

Double Fine

Tim Schaefer, kierownik studia Double Fine (Broken AgePsychonautsBrutal Legend) potwierdził, że zmuszony był zwolnić ze studia 12 pracowników. Powodem było anulowanie przez wydawcę jednego z nieogłoszonych projektów. Jednak, jak podkreślił, nie wpłynie to w żaden sposób na pozostałe projekty studia: remake przygodówki studia LucasArt Grim Fandango, wydane już Broken Age oraz dostępną w ramach wczesnego dostępu strategię turową Massive Chalice.

Take-Two

Firma Take-Two, wydawca m.in. gier z serii Bioshock oraz Civilization, zarejestrowała 19 listopada dwie nowe nazwy dla Europy: Campfire oraz Campfire Entertainment. Najpewniej chodzi o utworzenie nowego studia, ale jak dotąd konkretnych informacji nie ujawniono.

Star Citizen

Na stronie Robert Space Industries pojawił się obszerny artykuł poświęcony systemowi obrażeń w trybie FPS, obecnym w nadchodzącym kosmicznym symulatorze studia Cloud Imperium Games – Star Citizen. Każda postać będzie opisana przez 10 części ciała (głowa, tors oraz ręce i nogi, przy czym te ostatnie podzielone na segmenty górne i dolne), a czterostopniowe obrażenia nie tylko wpłyną na rozgrywkę, ale i na wygląd postaci. Oprócz tego w artykule opisano system leczenia i zdrowia, respawn oraz możliwość odciągania zranionych towarzyszy w bezpieczne miejsce – to ostatnie pokazano na filmiku widocznym poniżej.

Goat MMO Simulator

Niedawno wydane Goat MMO Simulator – rozszerzenie do stworzonego przez Coffee Stain Studios Goat Simulator, wprowadzające świat fantasy oraz elementy znane z gier MMORPG – doczekało się aktualizacji, a największą nowością jest… krowi level, wzorowany na legendarnej lokacji z Diablo II (a który według mitów miał znajdować się już w pierwszym Diablo). Poziom pod nazwą Not So Secret Cow Farm dostępny jest przez portal w Twistram Cathedral i rzecz jasna wypełniony jest krowami, strzelającymi (bo czemu by nie) laserami z oczu.

Galeria obrazków

Polecamy waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…

Galeria filmów

…a także najnowsze filmy z gier:

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej