Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2010, 08:24

autor: Adrian Werner

Wersja pecetowa Super Street Fighter IV coraz bardziej prawdopodobna

Komputerowi fani bijatyk od dłuższego czasu niecierpliwie wyczekują jakichkolwiek informacji na temat ewentualnej wersji pecetowej Super Street Fighter IV. Najnowsze wieści dają im jednak pewne powody do optymizmu.

Komputerowi fani bijatyk od dłuższego czasu niecierpliwie wyczekują jakichkolwiek informacji na temat ewentualnej wersji pecetowej Super Street Fighter IV. Najnowsze wieści dają im jednak pewne powody do optymizmu.

 

Wersja pecetowa Super Street Fighter IV coraz bardziej prawdopodobna - ilustracja #1

 

Wszystko z powodu wersji automatowej tego tytułu. Przypomnijmy tu, że dotychczas Capcom wykluczał możliwość ukazania się Super Street Fighter IV na automatach. Jeszcze w połowie marca, zapytany o to na imprezie GDC Yoshinori Ono (producent gry) stwierdził, że na chwilę obecną nie ma na to szans. Okazuje się jednak, że Capcom szybko zmienił zdanie. Podczas zakończonych właśnie japońskich mistrzostw w Street Fighter IV Yoshinori Ono oficjalnie potwierdził, że tytuł ten ostatecznie ukaże się również na automatach. Serwis Shacknews otrzymał potem od wydawcy oficjalne potwierdzenie tej wiadomości.

Co to wszystko ma wspólnego z ewentualną wersją komputerową? Całkiem sporo. Bebechy automatów z Street Fighter IV to najzwyklejsze w świecie pecety działające pod Windows XP. Na tym samym sprzęcie hulać też będzie Super Street Fighter IV. Tym samym potwierdzenie wersji automatowej wydatnie zwiększa szanse na późniejszy port na PC. Oczywiście nie jest to jeszcze nie pewnego, ale pamiętajmy, że w ciągu ostatnich kilku lat Capcom wypuszczał wersje komputerowe większości swoich dużych produkcji z PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Ciężko sobie wyobrazić, by najnowsza edycja Street Fightera okazała się wyjątkiem od tej reguły.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej