Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 maja 2014, 14:22

autor: Bartosz Woldański

Watch Dogs – porównanie E3 2012 vs PS4 i E3 2012 vs PC

Premiera jednej z najgorętszych gier tego roku za nami. Pod niektórymi względami Watch Dogs spełniło, przynajmniej częściowo, oczekiwania, pod innymi – niekoniecznie. Najbardziej chyba rozczarowała oprawa wizualna, która znacząco odstaje od tej zaprezentowanej w dniu zapowiedzi sandboksa, czyli na targach E3 w 2012 roku. W sieci pojawiło się porównanie z wersją PC, natomiast ekipa tvgry.pl przygotowała zestawienie z edycją na PlayStation 4. Zapraszamy do oglądania.

Przygotowaliśmy porównanie grafiki Watch Dogs: E3 2012 vs PS4 - Watch Dogs – porównanie E3 2012 vs PS4 i E3 2012 vs PC - wiadomość - 2014-05-29
Przygotowaliśmy porównanie grafiki Watch Dogs: E3 2012 vs PS4

Watch Dogs po kilku miesiącach opóźnienia wreszcie ukazało się na rynku. W formie udanej, lecz niepozbawionej (poważnych) wad – o tym jednak można dowiedzieć się z recenzji oraz filmików na tvgry.pl. W naszym najnowszym materiale wideo pomijamy temat fabuły, zawartości gry oraz problemów technicznych, a skupiamy się na tym, co wywołuje chyba najwięcej negatywnych odczuć, czyli grafice. Oprawa wizualna Watch Dogs jaka jest, każdy widzi. Choć można ją zaliczyć do ładnych, to technologicznie nie umywa się pod wieloma względami do tego, co firma Ubisoft przedstawiła na targach E3 w 2012 roku. W sieci można znaleźć zestawienie prezentacji z wersją PC, natomiast zespół tvgry.pl przygotował dla Was porównanie z edycją na PlayStation 4. Oba filmiki możecie zobaczyć poniżej.

Panie i panowie z Ubisoftu uparcie twierdzili przed premierą, że komputerowe Watch Dogs będzie nawet ładniejsze niż na filmie z E3 2012, a edycje na konsole obecnej generacji mają być na porównywalnym poziomie. Prawda jest taka, że finalną wersję gry więcej dzieli niż łączy ze słynnym pokazem w ramach targów odbywających się rokrocznie w Los Angeles. Jak możecie ujrzeć na powyższych materiałach wideo, Watch Dogs w obecnym kształcie ma między innymi gorsze oświetlenie, cienie oraz efekty cząsteczkowe (dym, ogień). Nawet jeśli niektóre elementy, jak modele postaci i ich animacje, są zbliżone, to w ogólnym rozrachunku efekt znacznie odbiega od tego, co widzieliśmy na przedpremierowym pokazie.

Watch Dogs zadebiutowało 27 maja tego roku na PC oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 i Xbox One, a po 24 godzinach od rozpoczęcia sprzedaży firma Ubisoft jest niezwykle zadowolona z wyników. Nowa marka, jak informowaliśmy dzisiaj rano, pobiła rekord otwarcia francuskiego wydawcy. Jak widać, mimo kontrowersji, gra schodzi z półek sklepowych jak ciepłe bułki. Przypominamy, że na łamach serwisu gry-online.pl trwa konkurs związany z Watch Dogs, w ramach którego można wygrać kartę grafiki Asus GeForce GTX 780.