autor: Krzysztof Bartnik
War Front w przygotowaniu, czyli zakończ II Wojnę Światową w 1949 roku
Umowa zawarta pomiędzy firmami CDV a Digital Reality zaowocuje powstaniem kolejnej strategii czasu rzeczywistego. War Front, bo tak brzmi nazwa nadchodzącej pozycji, ma posiadać fikcyjną/alternatywną do prawdziwych wydarzeń historycznych fabułę. Według scenariusza gry, II Wojna Światowa nie skończyła się bowiem w 1945 roku, lecz trwa około czterech lat więcej. Zadaniem gracza jest oczywiście doprowadzenie tego konfliktu do samego końca.
Umowa zawarta pomiędzy firmami CDV a Digital Reality zaowocuje powstaniem kolejnej strategii czasu rzeczywistego. War Front, bo tak brzmi nazwa nadchodzącej pozycji, ma posiadać fikcyjną/alternatywną do prawdziwych wydarzeń historycznych fabułę. Według scenariusza gry, II Wojna Światowa nie skończyła się bowiem w 1945 roku, lecz trwa około czterech lat więcej. Zadaniem gracza jest oczywiście doprowadzenie tego konfliktu do samego końca.
To swoiste wydłużenie IIWŚ pozwoli miłośnikom wojennych RTS-ów na dowolne wykorzystanie na placu boju wówczas eksperymentalnych i wręcz nowatorskich rodzajów broni czy pojazdów, włączając w to m.in. militarne samoloty odrzutowe, bomby atomowe, prototypy przeróżnych karabinów, etc. W War Front zostanie również użyty zupełnie nowy, autorski silnik graficzny studia Digital Reality, tak aby skutecznie oraz efektownie odtworzyć środowisko, w którym będzie toczyła się walka (pełny trójwymiar, dopracowane modele, itp.).
O jakość wykonania nadchodzącego RTS-a raczej nie ma się co martwić. Przypomnę tylko, że pracownicy Digital Reality mają już na swoim koncie developing całkiem udanych strategii czasu rzeczywistego, włączając w to chociażby Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam, D-Day, czy Desert Rats vs. Afrika Korps.
Więcej informacji odnośnie War Front zostanie ujawnionych na zbliżających się targach E3 (18-20 maja, Los Angeles). Poniżej znajdziecie trzy pierwsze screenshoty: