autor: Radosław Grabowski
Vivendi Universal Games nie spieszy się tak, jak Atari, więc opóźnia premierę TimeShift
TimeShift to teraz część planu wydawniczego korporacji Vivendi Universal Games – wiemy o tym od pięciu dni. Nie jest tajemnicą, iż poprzedni patron niniejszej gry z gatunku FPS, czyli koncern Atari, zamierzał wprowadzić gotowy produkt na rynek jak najszybciej (tj. w maju 2006). Nowy wydawca stwierdził jednak, że całość trzeba ulepszyć i odsunął termin komercyjnej premiery w przyszłość.
TimeShift to teraz część planu wydawniczego korporacji Vivendi Universal Games – wiemy o tym od pięciu dni. Nie jest tajemnicą, iż poprzedni patron niniejszej gry z gatunku FPS, czyli koncern Atari, zamierzał wprowadzić gotowy produkt na rynek jak najszybciej (tj. w maju 2006). Nowy wydawca stwierdził jednak, że całość trzeba ulepszyć i odsunął termin komercyjnej premiery w przyszłość.
Jeśli mieliście okazję przetestować pecetowe demo (577,2 MB) omawianego tytułu, to pewnikiem przekonaliście się, iż wiele kwestii natury technicznej wymaga jeszcze dopracowania. Właśnie dlatego ludzie z VUG chcą wysłać pełną wersję dzieła Saber Interactive do sklepów dopiero pod koniec bieżącego roku. Oczywiście wcześniej gra zostanie zaprezentowana na majowych targach Electronic Entertainment Expo (E3) w Los Angeles.
Przypomnijmy, że z pierwotnej listy docelowych platform sprzętowych usunięto system Xbox pierwszej generacji. Developerzy szykują zatem produkt wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych klasy PC oraz konsol Xbox 360.