autor: Krzysztof Bartnik
Unreal Tournament 2004 – wrażenia z grania
Uczestnicy ostatniego konwentu „growego”, który odbył się w amerykańskim mieście Raleigh (Północna Kalifornia), mieli okazję przetestować całkiem zaawansowaną wersję sieciowej strzelanki pierwszoosobowej, pt. Unreal Tournament 2004. Premiera tej produkcji zaplanowana jest na marzec bieżącego roku, zaś poniżej znajdziecie garść wybranych rewelacji nt. wrażeń z grania, które w specjalnym poście na forum dyskusyjnym ProUnreal ujawnił użytkownik o pseudonimie Cursive.
Uczestnicy ostatniego konwentu „growego”, który odbył się w amerykańskim mieście Raleigh (Północna Kalifornia), mieli okazję przetestować całkiem zaawansowaną wersję sieciowej strzelanki pierwszoosobowej, pt. Unreal Tournament 2004. Premiera tej produkcji zaplanowana jest na marzec bieżącego roku, zaś poniżej znajdziecie garść wybranych rewelacji nt. wrażeń z grania, które w specjalnym poście na forum dyskusyjnym ProUnreal ujawnił użytkownik o pseudonimie Cursive.
- „Gra prezentuje się całkiem nieźle. Widać, że autorzy włożyli w prace sporo wysiłku i całość może być przyjemna zarówno dla graczy zaznajomionych z poprzednimi edycjami, jak i nowicjuszy, który z serią Unreal nie mieli zbyt wiele wspólnego.”
- „Miałem możliwość dłuższego pogrania w trybie Onslaught, stoczyłem parę rundek w Assualt, trochę w single player CTF, i 1vs1 ze swoim bratem, aby sprawdzić zachowanie broni.”
- „Poziom trudności gry można ustalić pomiędzy Unreal Tournament a Unreal Tournament 2003.”
- „Dobrze odbywa się „przełączanie” broni, nie jest za szybkie, ale wystarczające aby zmienić aktualną broń na inną w danej sytuacji. Po dłuższym pograniu, przełączanie broni nie w ogóle nie wdawało mi się we znaki.”
- „Modele prezentowały się cool, lol, nawet nie pamiętam nazwy tego, którego używałem.”
- „Mapa w trybie CTF prezentowała się bardzo dobrze (zbalansowanie rozgrywki). Zostałem jednak poinformowany, że najprawdopodobniej owy poziom nie znajdzie się w oficjalnej wersji demonstracyjnej.”
- „Największe znaczenie ma fakt, że pracownicy Epic starają się stworzyć grę, która spodoba się ludziom, a swoje wysiłki popierają wysłuchiwaniem uwag graczy i zadawaniem pytań, aby dowiedzieć się jak do gustu przypadły im niektóre rozwiązania.”
Pod tym adresem możecie również znaleźć kilkanaście zdjęć, prezentujących Unreal Tournament 2004 w akcji. Niska jakość obrazków wynika z faktu, iż autor opisywanego posta musiał posłużyć się kamerą/aparatem fotograficznym, gdyż nie było innej możliwości upamiętnienia całego zdarzenia...