autor: Krzysztof Bartnik
Unreal Tournament 2004 - garść nowych informacji
Na łamach zachodniego serwisu internetowego UnrealOps, opublikowany został wywiad z przedstawicielem firmy Epic Games, który dotyczył nowej edycji popularnej, multiplayerowej strzelanki pierwszoosobowej, tj. gry Unreal Tournament 2004. Poniżej znajdziecie najciekawsze doniesienia, jakie wyłapałem z całego materiału, zaś na rynkowy debiut omawianej pozycji przyjdzie nam cierpliwie poczekać do listopada bieżącego roku.
Na łamach zachodniego serwisu internetowego UnrealOps, opublikowany został wywiad z przedstawicielem firmy Epic Games, który dotyczył nowej edycji popularnej, multiplayerowej strzelanki pierwszoosobowej, tj. gry Unreal Tournament 2004. Poniżej znajdziecie najciekawsze doniesienia, jakie wyłapałem z całego materiału, zaś na rynkowy debiut omawianej pozycji przyjdzie nam cierpliwie poczekać do listopada bieżącego roku.
Spore zmiany dosięgną dwóch rodzajów broni: Lightning Guna oraz Snajperki. Ta pierwsza straci opcję zoomu, zaś jej użytkownicy będą mogli zostać łatwiej dostrzeżeni przez smugę światła, jaką karabin zostawia za sobą. Z kolei Snajpera będzie potrzebowała więcej czasu na przeładowanie, zaś po każdym strzale wyleci z niej dym, zasłaniający przez chwilę celownik i ułatwiający namierzenie przez przeciwnika.
Modyfikacji ulegnie edytor programu - pojawią się w nim nowe tryby gry oraz pojazdy (np. jeep Hellbender, w którym jedna osoba jest kierowcą, druga pasażerem, a trzecia strzelcem). W najbliższym czasie ukaże się również podręcznik, mający pomóc wszystkim osobom, które trudzą się tworzeniem nowych poziomów.
Co więcej, we wrześniu opublikowane zostanie grywalne demo Unreal Tournament 2004, pozwalające przetestować całość przed oficjalną premierą. Posiadacze gry będą mogli grać zarówno na serwerach przeznaczonych dla edycji 2003, jak i 2004, aczkolwiek osoby dysponujące jedynie UT2003 dalej będą kontynuować rywalizację na „starszych” serwerach.
Epic Games planuje w każdą mapę wpleść mini wątek fabularny, dzięki czemu wszystkie scenariusza złożą się na różne historie ze świata Unreal. Wśród gotowych poziomów wymieniono chociażby mapę „CTF-MoonDragon”, której tematyką jest antyczna Japonia. Całość podobno świetnie wygląda i dostarcza równie znakomitej porcji grywalności.
Przy okazji, autorzy dodali, że w najbliższym czasie opublikowane zostaną rozmaite filmiki, prezentujące Unreal Tournament 2004 w akcji. Czekamy z niecierpliwością!
Więcej informacji odnośnie pełnej wersji UT2004 znajdziecie w naszej Encyklopedii.