Unreal Engine 3 coraz bliżej Nintendo Wii
Wydawać by się mogło, że kwestia Unreal Engine 3 w wydaniu dla konsoli Nintendo Wii, jest już absolutnie zamknięta. Mark Rein, wiceprezes firmy Epic Games odpowiedzialnej za powstanie owego silnika, ma jednak nadzieje, że przystosowanie najważniejszych jego elementów do specyfikacji Wii jest w dalszym ciągu możliwe.
Wydawać by się mogło, że kwestia Unreal Engine 3 w wydaniu dla konsoli Nintendo Wii, jest już absolutnie zamknięta. Mark Rein, wiceprezes firmy Epic Games odpowiedzialnej za powstanie owego silnika, ma jednak nadzieje, że przystosowanie najważniejszych jego elementów do specyfikacji Wii jest w dalszym ciągu możliwe.
Rein zdradził, że jedna z firm deweloperskich będących w posiadaniu Unreal Engine 3, stara się wykorzystać go przy produkcji gry przeznaczonej dla Wii. Według Reina pracownicy studia modyfikują UE 3 w podobny sposób, jak dokonało tego francuskie UbiSoft przy portowaniu na Wii drugiej wersji UE. Wszystko wskazuje na to, że operacja się powiedzie.
Nie oznacza to jednak, że Epic skorzysta z tego doświadczenia i wyprodukuje UE 3 w specjalnej wersji dla konsoli Nintendo Wii. „Obecnie skupiamy się na uaktualnianiu naszego silnika. Cofanie się i przygotowywanie jego specjalnej, uboższej wersji jest pozbawione sensu”, powiedział Rein.
Szczegółowe informacje na temat owego tajemniczego studia poznamy już niedługo.