autor: Rafał Skierski
Uncharted: Drake’s Fortune nigdy nie miał być tytułem startowym
Evan Wells, prezes Naughty Dog (zespołu odpowiedzialnego między innymi za serię Jak & Daxter na PS2 oraz trzy pierwsze części Crash Bandicoot na PSone), opowiedział w wywiadzie dla serwisu Gamesradar o Uncharted: Drake’s Fortune oraz o współpracy z innym wewnętrznym studiem Sony – Insomniac Games.
Evan Wells, prezes Naughty Dog (zespołu odpowiedzialnego między innymi za serię Jak & Daxter na PS2 oraz trzy pierwsze części Crash Bandicoot na PSone), opowiedział w wywiadzie dla serwisu Gamesradar o Uncharted: Drake’s Fortune oraz o współpracy z innym wewnętrznym studiem Sony – Insomniac Games.
„Tak naprawdę nigdy nie chcieliśmy, aby Uncharted: Drake’s Fortune było tytułem startowym” – mówi Wells. „Chcieliśmy mieć czas na poznanie i zrozumienie sprzętu.” Na pewno było to łatwiejsze dzięki bliskiej współpracy z Insomniac Games, twórcami Resistance: Fall of Man oraz serii Ratchet & Clank.
„Gry stają się coraz bardziej skomplikowane i świetnie jest mieć bliskie osoby w takim studiu developerskim jak Insomniac. Rozmawiamy mniej więcej co trzy, może cztery tygodnie o czymś nowym.” O czym dokładnie? Christophe Balestra, kolega z Naughty Dog, wyjaśnia w najnowszym numerze Official PlayStation Magazine: „Rozmawiamy z nimi o technologii. [...] Nie wymieniamy się kodem - to jest coś w stylu dzielenia się swoim talentem, który nasze studia posiadają i unikania tych samych błędów.”
Uncharted: Drake’s Fortune ma zostać wydany pod koniec tego roku. Więcej o tym tytule możecie dowiedzieć się z naszej zapowiedzi, która jakiś czas temu wylądowała w serwisie.