Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 lipca 2016, 08:55

autor: Kamil Zwijacz

Uncharted 4: Kres Złodzieja w promocji w PlayStation Store

Do 12 lipca możecie nabyć w promocji w PlayStation Store grę Uncharted 4: Kres Złodzieja. Standardowa wersja kosztuje 169 zł, a edycja Deluxe, zapewniająca dostęp do nadchodzącego dodatku fabularnego, 229 zł.

W PlayStation Store rozpoczęła się atrakcyjna promocja na Uncharted 4: Kres Złodzieja. Do 12 lipca tytuł można nabyć w cenie 169 zł za wersję standardową oraz 229 zł za edycję Deluxe. W pierwszym przypadku do gry dodawane są dodatki do multiplayera: skórka z Drake’s Fortune, skórka Drake'a z napadu, złote i śnieżne malowanie broni, prowokacji ze sztyletem Phurba oraz trochę wirtualnych pieniędzy. Natomiast druga z wymienionych zawiera tak zwany „Potrójny pakiet”, czyli nadchodzące rozszerzenie fabularne (nie wiemy jeszcze, kiedy się ukaże), bonusy do multiplayera w postaci pakietu #1 zawierającego broń P90, dopalacz Obdarowywanie, skórkę premium Drake Pirat, kapelusz Komodora piratów oraz gumową nogę. Pakiet #2 daje pistolet, dopalacz, przedmiot mistyczny, czapkę oraz gest. Wszystko to uzupełniają jeszcze dodatkowe skórki, waluta i nie tylko. Krótko pisząc, jeżeli nie kupiliście do tej pory najnowszych przygód Nathana, to chyba czas nadrobić zaległości.

Uncharted 4: Kres Złodzieja w promocji w PlayStation Store - ilustracja #1

Uncharted 4: Kres Złodzieja to gra na konsolę PlayStation 4, która ukazała się 10 maja bieżącego roku. Jest to jedna z najlepszych produkcji na rzeczone urządzenie, opowiadająca o kolejnych przygodach Nathana Drake’a. Tym razem został on poproszony przez swojego brata Sama o pomoc w odnalezieniu zaginionego skarbu pirata Henry’ego Avery’ego. Oprócz emocjonującej kampanii fabularnej, która doczeka się w przyszłości pierwszego w historii serii dodatku, studio Naughty Dog przygotowało także rozbudowany multiplayer (ma być on rozwijany przynajmniej do wiosny 2017 roku). Produkcja spotkała się z wielkim zainteresowaniem graczy, którzy w pierwszym tygodniu sprzedaży zakupili ponad 2,7 miliona egzemplarzy.