autor: Marcin Skierski
Uncharted 3 ze split-screenem i termin rozpoczęcia beta testów
W weekend pojawiły się plotki poświęcone rozgrywce wieloosobowej w Uncharted 3: Drake’s Deception. Do tematu powracamy dzisiaj, gdy mija embargo na tego typu informacje. Dowiedzieliśmy się dzięki temu wielu gorących detali dotyczących nadchodzącego dzieła Naughty Dog.
W weekend pojawiły się plotki poświęcone rozgrywce wieloosobowej w Uncharted 3: Drake’s Deception. Do tematu powracamy dzisiaj, gdy mija embargo na tego typu informacje. Dowiedzieliśmy się dzięki temu wielu gorących detali dotyczących nadchodzącego dzieła Naughty Dog.
Źródłem dzisiejszych rewelacji jest widoczny poniżej materiał filmowy opublikowany na łamach serwisu VGN365, prezentujący wywiad z Christophem Balestrą, jednym z dyrektorów amerykańskiego dewelopera. W czasie kalifornijskiej imprezy E3 Sneak Peek odpowiedział on na kilka istotnych pytań, a w tle możemy oglądać samą grę w akcji.
Dla wielu osób najważniejszą informacją będzie zapewne potwierdzenie możliwości zabawy ze znajomym na podzielonym ekranie. Nie wiadomo niestety, czy chodzi o opcję ukończenia w ten sposób całej kampanii, czy może o pojedyncze misje (tego typu sieciowa kooperacja pojawiła się już w Uncharted 2: Among Thieves). Rozgrywka prowadzona jest na dwóch mniejszych ekranach otoczonych czarną przestrzenią (widać to m.in. w 1:32 nagrania). Wygląda to podobnie, jak w przypadku Resident Evil 5.
W grze nie zabraknie oczywiście trybów sieciowych, które dalej cieszą się sporą popularnością wśród fanów drugiej odsłony. Poznaliśmy właśnie datę, kiedy będziemy mogli je wypróbować przed premierą „trójki”. Stanie się to za sprawą bety, która zostanie udostępniona 5 lipca. Prawdopodobnie termin ten dotyczyć będzie jedynie subskrybentów PlayStation Plus – możliwe też, że tylko tych amerykańskich. Na konkrety w tej sprawie musimy jeszcze poczekać.
Multiplayer doczeka się także kilku innych usprawnień. Będziemy mogli zmieniać wygląd swojej postaci, wybierając jej odpowiednie elementy stroju. Dzięki temu unikniemy sytuacji, gdy nasz bohater wygląda identycznie jak kilku innych na polu bitwy. W krytycznych momentach skorzystamy z funkcji sprintu, a zwisający z krawędzi gracze będą mogli wchodzić ze sobą w interakcję.