Ulotność magii Heavy Rain
Druga część wywiadu serwisu G4TV.com z Davidem Cagem, głównym producentem przygodowej gry akcji Heavy Rain, przyniosła kilka dosyć ciekawych stwierdzeń. Dowiedzieliśmy się chociażby, że podjęcie decyzji o kilkukrotnym przejściu dzieła studia Quantic Dream będzie równoznaczne z zabicie całej magii gry.
Druga część wywiadu serwisu G4TV.com z Davidem Cagem, głównym producentem przygodowej gry akcji Heavy Rain, przyniosła kilka dosyć ciekawych stwierdzeń. Dowiedzieliśmy się chociażby, że podjęcie decyzji o kilkukrotnym przejściu dzieła studia Quantic Dream będzie równoznaczne z zabiciem całej magii gry.
„Chciałbym, aby ludzie zaliczali Heavy Rain jeden raz... ponieważ jest to życie. Życie, które możesz przeżyć tylko raz. Chciałbym, aby ludzie podchodzili do gry w ten właśnie sposób ”, powiedział Cage w rozmowie z Billym Berghammerem. Producent Heavy Rain zdaje sobie jednak sprawę, że produkt Quantic Dream to tylko gra. Gracze będą chcieli podjąć kolejne próby jej ukończenia, być może zechcą także kilkukrotnie skorzystać z zapisanych stanów.
David Cage w sumie nie ma nic przeciwko temu. „Weźcie jednak pod uwagę, że to będzie Wasza historia. Unikalna dla każdego gracza. Historia, którą tak naprawdę tworzycie sami... Kilkukrotne przejście Heavy Rain jest najlepszym sposobem na zabicie całej magii ”, zakończył. Czy zastosujecie się do zaleceń producenta Heavy Rain i zrezygnujecie z zapoznania się ze wszystkimi dwudziestoma zakończeniami?
Heavy Rain zostanie wydane na PlayStation 3 w 2010 roku. W ostatnim czasie kilkukrotnie informowaliśmy Was o dziele Quantic Dream. Pisaliśmy m.in o ewentualnej wersji demonstracyjnej oraz powodach opóźnienia premiery gry na przyszły rok. Na naszych łamach opublikowaliśmy również dwa testy grywalnych wersji tej świetnie zapowiadającej się przygodówki:
- Heavy Rain: The Origami Killer | Już graliśmy (E3 2009)
- Heavy Rain: The Origami Killer | Wrażenia (gamescom 2009)