Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2005, 08:20

Ujawniono datę premiery Starship Troopers

Potwierdziły się nasze doniesienia z października ubiegłego roku odnośnie opóźnienia w wydaniu komputerowej adaptacji filmu Starship Troopers (znanego u nas jako „Żołnierze Kosmosu”). Na oficjalnej stronie firmy Empire Interactive pojawiła się już stuprocentowo pewna data premiery tego programu.

Potwierdziły się nasze doniesienia z października ubiegłego roku odnośnie opóźnienia w wydaniu komputerowej adaptacji filmu Starship Troopers (znanego u nas jako „Żołnierze Kosmosu”). Na oficjalnej stronie firmy Empire Interactive pojawiła się już stuprocentowo pewna data premiery tego programu: 23 września 2005 roku. Niestety, wspomniana witryna nie podaje, kiedy i czy w ogóle ukaże się Starship Troopers w wersji na konsolę Xbox.

Omawiany produkt to druga już próba przeniesienia na komputery osobiste realiów świata stworzonego przez Roberta A. Heinleina, czyli epickiej wojny pomiędzy ludźmi, a okrutną rasą robali - Arachnidów. Jako pierwszy operacji tej dopuścił się zespół Blue Tongue Entertainment Ltd., wydając w roku 2000 grę strategiczno-taktyczną, zatytułowaną Starship Troopers: Terran Ascendancy. Tym razem za developing odpowiedzialne jest wewnętrzne studio firmy Empire Interactive, Strangelite, które do tej pory mogło poszczycić się konwersją na PC takich gier jak Crazy Taxi 3 czy Virtua Tennis. Akcja tej produkcji rozgrywa się około 50 lat po wydarzeniach jakie widzieliśmy w filmie fabularnym z roku 1997. Wojna z robalami trwa nadal, aczkolwiek ziemska technologia posunęła się naprzód zwiększając szanse ludzi na odniesienie ostatecznego zwycięstwa. Akcja umiejscowiona została na opuszczonej górniczej planecie. To tam jako członek oddziału ziemskich sił specjalnych zmierzymy się z licznymi i śmiertelnie niebezpiecznymi Arachnidami. Łącznie do przejścia czekają trzy kampanie, każda składająca się z pięciu rozbudowanych misji.

Więcej informacji na temat Starship Troopers znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej