autor: Radosław Grabowski
Ubogo, nowocześnie i konserwatywnie – gra Half-Life 2 zadebiutuje na platformie PC równolegle w trzech wersjach. Zbierz je wszystkie?!
Zespół developerski z firmy Valve Software nadal podaje dzień 30 września 2003, jako moment komercyjnego debiutu drugiej części cyklu Half-Life. Natomiast po konsultacjach z korporacją wydawniczą Vivendi Universal Games, przedstawiciele popularnego brytyjskiego sklepu internetowego o nazwie GAME oświadczyli, że rozsyłanie wspomnianej pozycji do klientów wystartuje na przełomie października i listopada bieżącego roku. Ponadto ujawniono szczegółowe informacje, dotyczące metody dystrybucji programu.
Zespół developerski z firmy Valve Software nadal podaje dzień 30 września 2003, jako moment komercyjnego debiutu drugiej części cyklu Half-Life. Natomiast po konsultacjach z korporacją wydawniczą Vivendi Universal Games, przedstawiciele popularnego brytyjskiego sklepu internetowego o nazwie GAME oświadczyli, że rozsyłanie wspomnianej pozycji do klientów wystartuje na przełomie października i listopada bieżącego roku. Ponadto ujawniono szczegółowe informacje, dotyczące metody dystrybucji programu.
Na rynku mają pojawić się równolegle trzy edycje omawianej gry, których dokładne charakterystyki prezentują się następująco:
- #1: Aktywna tylko zabawa jednoosobowa; niższa cena detaliczna; ogólna dostępność (hipermarkety itd.).
- #2: Zaimplementowane wszystkie kluczowe elementy (tryby single i multiplayer); rozprowadzanie za pośrednictwem normalnych sklepów i sieciowego systemu Steam (koszt jednorazowy lub ograniczona czasowo subskrypcja w wysokości 9,95 USD); możliwość płatnego aktualizowania drogą internetową.
- #3: Obecność pełnego pakietu opcji; klasyczny model sprzedaży; dołączenie rozmaitych niespodzianek (podkładki pod mysz, przewodniki strategiczne, koszulki itp.).