UbiSoft rozbudowuje komórkę odpowiedzialną za produkcję gier typu casual
O tym, że rynek gier typu casual rośnie w siłę, wiemy m.in. z różnego rodzaju badań przeprowadzanych przez zachodnie organizacje. W ostatnim czasie dowiedzieliśmy się, że jego wartość wzrosła już do poziomu dwóch miliardów dolarów. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę szefostwo francuskiego UbiSoft, które postanowiło rozbudować komórkę odpowiedzialną za produkcję tego typu pozycji.
O tym, że rynek gier typu casual rośnie w siłę, wiemy m.in. z różnego rodzaju badań przeprowadzanych przez zachodnie organizacje. W ostatnim czasie, za sprawą raportu grupy Casual Games Association, dowiedzieliśmy się, że jego wartość wzrosła już do poziomu dwóch miliardów dolarów. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę szefostwo francuskiego UbiSoft, które postanowiło rozbudować komórkę odpowiedzialną za produkcję tego typu pozycji.
Jednym z pierwszych etapów swoistej restrukturyzacji okazało się być nabycie japońskiego dewelopera Digital Kids, odpowiedzialnego m.in. za cykl Petz. Zespół programistów i grafików, funkcjonujący na rynku elektronicznej rozrywki od blisko 12 lat, specjalizuje się w produkcji gier przeznaczonych dla platformy Nintendo DS.
Przedstawiciele francuskiego wydawcy nie zdradzili żadnych istotnych szczegółów nt. finansowego charakteru transakcji.