Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 19 grudnia 2006, 15:09

autor: Marzena Falkowska

Ubisoft przewiduje świetlaną przyszłość dla serwisów poświęconych grom

Dyrektor zarządzający brytyjskiego oddziału Ubisoftu, Rob Cooper, powiedział w ostatniej edycji podcastu Games Central, że firma przeznaczać będzie o wiele więcej funduszy na reklamy online, ponieważ internetowe serwisy informacyjne poświęcone grom zdobywają coraz większą popularność.

Dyrektor zarządzający brytyjskiego oddziału Ubisoftu, Rob Cooper, powiedział w ostatniej edycji podcastu Games Central, że firma przeznaczać będzie o wiele więcej funduszy na reklamy online, ponieważ internetowe serwisy informacyjne poświęcone grom zdobywają coraz większą popularność.

Według Coopera, to zapewnienie dostępu do najświeższych wiadomości leży u podstaw ich sukcesu. „[Gracze] lubią czytać wtedy, kiedy mają na to ochotę, a nie czekać, aż ukaże się magazyn” – zauważył. „Jeśli zaglądam do Internetu, mam tam wszystko natychmiast i nie muszę na nic czekać, a to jest dla mnie bardzo ważne”.

Nie trzeba szukać za granicą, by znaleźć serwisy potwierdzające te słowa. Sami od niemal sześciu lat dokładamy wszelkich starań, by zapewnić wam codziennie najświeższe informacje ze świata gier, a czytelnicy, którzy są z nami od dłuższego czasu, zapewne sami zauważają, jak na przestrzeni lat ewoluowaliśmy.