Twórcy Too Human rezygnują z Unreal Engine 3?
Serwis Advanced Media Network doniósł, powołując się na anonimowe źródło, że producenci gry Too Human, firma Silicon Knights, postanowili zrezygnować z silnika Unreal Engine 3.
Serwis Advanced Media Network doniósł, powołując się na anonimowe źródło, że producenci gry Too Human, firma Silicon Knights, postanowili zrezygnować z silnika Unreal Engine 3.
Too Human na Unreal Engine 3 (jeszcze)
Owe źródło twierdzi, że powodem takiego obrotu sprawy jest nieumiejętność dostosowania wymienionego wyżej silnika do możliwości konsoli Xbox 360, na której ukaże się Too Human. Z informacji podanych serwisowi AMN wynika, że Silicon Knights pracuje aktualnie nad nowym enginem graficznym, który będzie w pełni autorskim projektem tego studia. Jego pracownicy nie potwierdzili jednak do tej pory podanych wyżej wiadomości (ani im nie zaprzeczyli).
Być może cała sytuacja jest wynikiem wielu nieprzychylnych komentarzy, które spadły na Silicon Knights po targach E3, na których zaprezentowano bardzo kiepską wersję Too Human.
Too Human będzie nieliniową grą akcji z licznymi elementami charakterystycznymi dla pozycji cRPG. Gracz wcieli się w niej w boga Baldura, który zstąpi na ziemię, by powstrzymać tysiące mechanicznych stworów atakujących naszą krainę. Too Human ukaże się jedynie na konsoli Xbox 360. Premiera przewidziana jest na wiosnę 2007 roku. Nie wiadomo, czy opisane wyżej zmiany wpłyną na przesunięcie tego terminu na późniejszy okres.
Więcej materiałów na temat TH znajdziecie w naszej Encyklopedii.