Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 grudnia 2021, 16:12

Twórcy The Wolf Among Us 2 podają nowe szczegóły o grze

W najnowszym numerze magazynu Game Informer ujawniono kolejne detale dotyczące The Wolf Among Us 2. Dowiedzieliśmy się m.in. tego, kiedy i gdzie będzie toczyć się akcja gry. Podano również, że produkcja idzie pełną parą.

W SKRÓCIE:
  1. Na łamach magazynu Game Informer twórcy The Wolf Among Us 2 podzielili się nowymi szczegółami odnośnie ich nadchodzącej produkcji.
  2. Akcja sequela będzie rozgrywać się sześć miesięcy po wydarzeniach z „jedynki”; jej miejscem będzie Nowy Jork w zimowej scenerii.
  3. Wiadomo również, że prace nad scenariuszem zostały zakończone.
  4. Gra najprawdopodobniej będzie działać na silniku Unreal Engine.

Parę tygodni temu zostaliśmy zapewnieni, że produkcja gry The Wolf Among Us 2 od studia Telltale Games, wbrew obawom, nie stanęła wcale w miejscu. Dziś wiemy mniej więcej, na czym stoimy, dzięki najnowszemu wydaniu magazynu Game Informer, gdzie deweloperzy podali świeże detale odnośnie ich nadchodzącej gry.

Poniższy tweet podsumowuje w paru zdaniach artykuł, który ukazał się w 342. numerze Game Informera:

Źródło: https://twitter.com/shinobi602/status/1473766913167798290

Dowiedzieliśmy się co nieco o fabule: historia sequela klimatycznej przygodówki z 2013 roku rozpocznie się sześć miesięcy po finale części pierwszej. Wiemy także, że akcja rozgrywać się będzie zimą w Nowym Jorku.

Ta informacja powinna nieco uspokoić fanów: gra znajduje się w „pełnej produkcji”, a prace nad scenariuszem (który jest w tym przypadku kluczowy) zostały zakończone. Poznaliśmy też nieco szczegółów technologicznych – The Wolf Among Us 2 podobno będzie oparte o graficzny silnik Unreal Engine, co jest odstępstwem, jeśli chodzi o produkcje Telltale, które dotychczas korzystały z autorskiej technologii.

Data premiery The Wolf Among Us 2 wciąż pozostaje zagadką, ale biorąc pod uwagę powyższe informacje, można ostrożnie zakładać, że niedługo ją poznamy.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej