autor: Łukasz Szliselman
Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności
Studio 2K Marin zaprezentowało materiał z kulisów produkcji The Bureau: XCOM Declassified. Twórcy wyjaśnili w nim m.in., skąd wzięły się zmiany w projekcie gry oraz jak duże znaczenie dla rozgrywki ma wysoki poziom trudności
Przedstawiciele studia 2K Marin ponownie opowiadają o The Bureau: XCOM Declassified, znanym niegdyś jako XCOM. Tytuł skupi się na początkach tytułowej organizacji, stawiającej czoła zagrożeniom pozaziemskim. Jest to zarazem pierwsza gra oparta na marce XCOM, która została osadzona w przeszłości – jak dotąd wszystkie produkcje brały na warsztat mniej lub bardziej odległą przyszłość.
W powyższym filmie autorzy wyjaśniają, co doprowadziło do zmiany koncepcji gry, czyli przekształcenia jej z FPS-a w strzelaninę taktyczną z widokiem z trzeciej osoby. Według założeń twórców, The Bureau: XCOM Declassified ma być produkcją wymagającą taktycznego myślenia. Ma się do tego przyczynić nie tylko wysoki poziom trudności, lecz także nieodwracalność śmierci agentów, zaczerpnięta z oryginalnych gier o XCOM-ie. Ryzyko utraty kompana ma dodatkowo motywować graczy do prowadzenia przemyślanych działań.
The Bureau: XCOM Declassified ukaże się w naszym kraju 23 sierpnia 2013 roku. Gra wydana zostanie w wersji na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Mamy nadzieję, że studiu 2K Marin uda się zrealizować swoje zamierzenia i oddać w ręce graczy ciekawą i wymagającą produkcję.
- Graliśmy w The Bureau: XCOM Declassified - nową grę twórców BioShocka 2
- Oficjalna strona internetowa gry The Bureau: XCOM Declassified