autor: Aleksander Kaczmarek
Twórcy Star Wars: The Old Republic odpowiadają na pytania graczy
Zgodnie z obietnicami deweloperzy ze studia BioWare Austin udzielili odpowiedzi na pierwszą porcję pytań zgłoszonych przez fanów gry Star Wars: The Old Republic, ujawniając sporo informacji na temat zbliżających się zmian.
Na początku lutego deweloperzy z firmy BioWare zapowiedzieli cykl pytań i odpowiedzi związanych z grą Star Wars: The Old Republic. Zgodnie z założeniami ma to być 10 najciekawszych pytań zadanych przez fanów na przestrzeni tygodnia. W premierowym odcinku pula ta rozrosła się jednak do 15. Z odpowiedzi, jakich udzielili Daniel Erickson, Stephen Reid i Gabe Amatangelo, można sporo dowiedzieć się o nadchodzącej aktualizacji oznaczonej numerem 1.2 oraz najbliższych zamierzeniach twórców.
System Dziedzictwa
O Systemie Dziedzictwa (Legacy System) w Star Wars: The Old Republic głośno zrobiło się już kilka tygodni temu. Okazuje się, że pierwsze wynikające z niego korzyści wprowadzone zostaną do gry wraz z patchem 1.2. Gracze zyskają większą swobodę w mieszaniu ras i klas postaci. Deweloperzy zapewniają, że to tylko początek, bo System Dziedzictwa będzie systematycznie wzbogacany o kolejne opcje, zarówno dla nowo tworzonych bohaterów, jak i już istniejących.
Nowości w PvP
Pojedynki gracz kontra gracz cieszą się dużą popularnością wśród grających w Star Wars: The Old Republic. Twórcy zamierzają znacznie rozwinąć ten elementy zabawy. Wraz z aktualizacją 1.2 pojawi się nowy Obszar Wojny (Warzone), w którym można będzie zmierzyć się z bohaterami reprezentującymi tę samą frakcję. W patchu znajdzie się również „przed-sezon” systemu rankingów, dzięki któremu przeciwnicy dobierani będą bardziej adekwatnie do umiejętności gracza.
Inne zmiany w grze
Przedstawiciele BioWare obiecują, że już niebawem pojawi się więcej funkcji związanych z gildiami i przynależnością do nich. Jednym z elementów zaimplementowanych w patchu 1.2 będą banki gildii. Wraz z wydaniem aktualizacji gracze mogą spodziewać się także nowych przedmiotów społecznościowych, w tym dla postaci preferujących średnie i ciężkie opancerzenie. System „Hue to Chest” pozwoli z kolei zwiększyć możliwości indywidualizacji wyglądu postaci.
Więcej na temat zmian i planów dalszego rozwoju gry dowiecie się, odwiedzając oficjalną stronę internetową SW:TOR. Twórcy zachęcają także do zadawania kolejnych pytań, które zgłaszać można w specjalnym wątku na forum.