Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2017, 10:25

Twórcy For Honor o planach rozwoju i przepustce sezonowej

Firma Ubisoft opublikowała filmik poświęcony przyszłości gry For Honor. Ponadto ujawniono zawartość przepustki sezonowej.

Za niecały tydzień rozpoczną się ostatnie, otwarte beta-testy gry For Honor, a pięć dni później nowa produkcja Ubisoftu zadebiutuje na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Tymczasem francuski koncern ujawnił zawartość przepustki sezonowej oraz plany rozwoju gry. Twórcy zdradzili w świeżo opublikowanym zwiastunie stopniowe rozbudowywanie gry w pierwszym roku w ramach trzech sezonów. Każdy z nich będzie trwał trzy miesiące i wprowadzi dwóch wojowników, jak również nagrody i ekwipunek dla każdej z klas. Wraz z nimi pojawi się para lokacji, która rozszerzy mapę Wojny Frakcji. Nie zabraknie też nowych sposobów zabawy, przy czym na pierwszy ogień pójdą rozgrywki rankingowe oraz turnieje. Większość tych nowinek będzie dostępna za darmo, aczkolwiek niektóre z nich (na przykład dodatkowe zdolności) mogą wymagać osiągnięcia określonego poziomu reputacji. Nie dotyczy to herosów, których odblokujemy za pomocą wirtualnej lub rzeczywistej waluty.

Jak w to wszystko wpisuje się przepustka sezonowa? Nabywcy otrzymają kolejnych sześciu wojowników z tygodniowym wyprzedzeniem, aczkolwiek nie będzie to równoznaczne z odblokowaniem nowych herosów na stałe – nadal trzeba będzie ich zakupić po debiucie. Dojdą do tego m.in. elitarne stroje, emotikony, skrzynie z dodatkową zawartością, emblematy oraz status mistrza, dający premię do zdobywanych punktów doświadczenia (co ciekawe, działający także u naszych znajomych).

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej