Twórcy cyklu Samorost tworzą grę Machinarium
Dzięki pieniądzom zarobionym na sprzedaży drugiej odsłony cyklu Samorost, czeska firma Amanita Design jest w stanie sama sfinansować swój nowy produkt – grę o nazwie Machinarium, która na rynku elektronicznej rozrywki powinna zadebiutować w drugiej połowie przyszłego roku.
Dzięki pieniądzom zarobionym na sprzedaży drugiej odsłony cyklu Samorost, czeska firma Amanita Design jest w stanie sama sfinansować swój nowy produkt – grę o nazwie Machinarium, która na rynku elektronicznej rozrywki powinna zadebiutować w drugiej połowie przyszłego roku.
Machinarium będzie pełnoprawną grą przygodową, znacznie dłuższą i bardziej skomplikowaną od poprzednich produkcji czeskiego studia. Podobieństwa do serii Samorost są jednak widoczne, zwłaszcza w kwestii oprawy wizualnej, wykorzystującej grafikę dwuwymiarową (dotyczy to zarówno teł, jak i postaci). Wiadomo również, że w grze nie usłyszymy jakichkolwiek słów wypowiadanych przez roboty – głównych bohaterów opowieści.
Kolejne informacje na temat nowej gry zostaną ujawnione w późniejszym terminie. Na razie możecie zaznajomić się z pierwszymi grafikami koncepcyjnymi, udostępnionymi przez czeskie studio, a także z serią Samorost, która jest dostępna w Internecie: