Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 listopada 2016, 09:56

autor: Adrian Werner

Twin Soul - zapowiedziano komercyjny survival horror od autorów moda Silent Hill: Alchemilla

Twórcy moda Silent Hill: Alchemilla zapowiedzieli swój pierwszy komercyjny projekt. Jest nim kooperacyjny survival horror zatytułowany Twin Soul.

Bardzo lubimy, gdy twórcy dobrych modów biorą się za tworzenie produkcji komercyjnych. Do listy zespołów tego typu właśnie dołączyło studio White Noise, założone przez autorów wyśmienitej modyfikacji Silent Hill: Alchemilla, która skutecznie odtworzyła klimat serii Silent Hill na silniku Half-Life 2. Deweloperzy poinformowali, że pracują nad survival-horrorem zatytułowanym Twin Souls. Projekt będzie dosyć nietypową pozycją jak na ten gatunek, gdyż powstaje głównie z myślą o trybie kooperacyjnym.

Akcja gry toczyć się będzie w Rosji, w jakiś czas po rozpadzie Związku Radzieckiego. Gracze obejmą kontrolę nad duszami zmarłych ludzi, którzy po śmierci nie udali się do nieba ani piekła. Uwięzieni w czyśćcu próbują znaleźć drogę ucieczki, mając nadzieję na dotarcie do prawdziwych zaświatów.

Rozgrywka skoncentruje się na radzeniu sobie z licznymi potworami. Większość z nich ma być bardzo silna, więc walka zawsze będzie dużym ryzykiem i często lepszym pomysłem okaże się unikanie bezpośrednich konfrontacji. Monstra mają być bardzo różnorodne. Każdy typ posiadać będzie jakieś unikalne cechy, których poznanie ułatwi jego zabicie lub ominięcie. Przykładowo, jeden z przeciwników może mieć słaby wzrok, ale doskonały słuch, a drugi na odwrót.

Twin Souls zmierza na razie tylko na pecety i twórcy nie są jeszcze w stanie podać planowanej daty premiery. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4. Autorzy jako źródło inspiracji stylu graficznego podają obrazy Hansa Rudolfa Gigera i filmy Davida Lyncha. Jednocześnie chcą do tego dorzucić elementy ze współczesnej rosyjskiej kultury.

Mod Silent Hill: Alchemilla był wyśmienitą produkcją z gęstym klimatem grozy, więc pierwszy komercyjny projekt autorów będziemy śledzili z dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że skok w sferę komercyjną zakończy się dla twórców sukcesem.

  1. Twin Souls – profil gry w serwisie IndieDB

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej