Trzy kwadranse z „filmowym” The Quiet Man od Square Enix
W sieci pojawił się pierwszy długi gameplay z The Quiet Man, czyli „filmowej” gry akcji, nad którą pracuje zespół Human Head Studios. Tytuł zmierza na komputery osobiste i PlayStation 4, a jego wydaniem zajmie się firma Square Enix.
Jedną z gier zapowiedzianych przez firmę Square Enix podczas tegorocznych targów E3 był The Quiet Man, nad którym pracuje zespół Human Head Studios (więcej o autorach w ramce). Po niemal dwóch miesiącach światło dzienne ujrzał pierwszy długi materiał prezentujący ów tytuł w akcji. Poniższe nagranie daje całkiem niezły obraz tego, z czym będziemy mieć do czynienia.
Oprócz The Quiet Man, zespół Human Head Studios pracuje obecnie nad nowym Rune, czyli następcą jednego ze swoich pierwszych dzieł o tym samym tytule. Wcześniej deweloperzy stworzyli między innymi drugą odsłonę popularnego cyklu Blair Witch, a także oryginalnego Prey'a.
Otóż wygląda na to, że pod względem konstrukcji The Quiet Man będzie przypominać chociażby Quantum Break; „filmowość” tego tytułu zostanie osiągnięta tak poprzez dynamiczną (choć najwyraźniej nie zawsze) rozgrywkę oraz całkiem niezłą grafikę, jak i cut-sceny, w których zobaczymy prawdziwych aktorów. W trakcie zabawy wcielimy się w tytułowego, niesłyszącego bohatera, który będzie obijał twarze oprychom w ciemnych uliczkach.
Skoro o obijaniu twarzy mowa – wygląda na to, że starcia z przeciwnikami będą stanowić lwią część rozgrywki. Cieszy więc fakt, że protagonista będzie korzystał z szerokiego wachlarza kopniaków i ciosów wręcz, co uczyni go... może nie maszyną do zabijania, ale na pewno twardym zawodnikiem. Oprócz tego pojawią się tu spokojniejsze momenty skoncentrowane na eksploracji. Zgodnie z czerwcowym komunikatem autorów, ukończenie The Quiet Man ma być możliwe nawet przy jednym podejściu.
The Quiet Man zmierza na komputery osobiste i PlayStation 4; w chwili, w której są pisane te słowa, nie ujawniono jeszcze daty premiery tej produkcji. W naszej galerii znajdziecie nowe obrazki prezentujące ją w akcji.