autor: Maciej Myrcha
Trilogy Studios - nowe studio developerskie założone przez weteranów branży
Co łączy ze sobą panów Marka Skaggsa, Michaela Pole'a i Ricka Giolito, oprócz tego, iż wszyscy trzej są weteranami branży rozrywki elektronicznej (byli pracownicy Electronic Arts i Vivendi Universal) i brali udział w takich projektach jak Medal of Honor, Command & Conquer czy Empire Earth 2 by wymienić kilka? Otóż panowie ci są współzałożycielami nowej firmy developerskiej, Trilogy Studios.
Co łączy ze sobą panów Marka Skaggsa, Michaela Pole'a i Ricka Giolito, oprócz tego, iż wszyscy trzej są weteranami branży rozrywki elektronicznej (byli pracownicy Electronic Arts i Vivendi Universal) i brali udział w takich projektach jak Medal of Honor, Command & Conquer, Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay czy Empire Earth 2 by wymienić kilka? Otóż panowie ci są współzałożycielami nowej firmy developerskiej, Trilogy Studios.
Jak na razie plany studia skrywa gęsta mgła tajemnicy, jednak wyziera z niej pierwszy projekt, nad którym trwają gorączkowe prace. Mark Skaggs określa go jako połączenie RPG i pierwszoosobowego shootera, jednak od razu zastrzega, iż to zakwalifikowanie może ulec zmianie podczas dalszych prac nad grą. Nie da się ukryć, iż firma bardzo entuzjastycznie podchodzi do swojej pionierskiej produkcji - aspiracją programistów i projektantów Trilogy Studios jest stworzenie "dzieła", które zmieni gatunek w podobny sposób, w jaki przedstawienie D-Day w Medal of Honor: Allied Assault zmieniło oblicze FPSów.
Według słów Skaggsa firma tworzyć będzie gry zarówno na konsole nowej generacji oraz komputery osobiste, jednak nie ukrywa on, iż to właśnie next geny są w tym momencie priorytetem. Aby zapewnić graczom najwyższą jakość rozrywki, Trilogy Studios postanowiło zakupić licencję na technologię Unreal. Zostanie ona prawdopodobnie zastosowana w powstającej grze, o której miejmy nadzieję usłyszymy niebawem. A pomiędzy akapitami wiadomości możecie oglądać jej rysunki koncepcyjne.