Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 września 2011, 10:08

autor: Adrian Werner

Tribes: Ascend dopiero w 2012 roku

Mamy złe wieści dla ludzi czekających na Tribes: Ascend. Twórcy gry ujawnili, że jej premiera została przełożona na przyszły rok. Fanów serii powinna jednak pocieszyć wiadomość, że rozpoczęto już przyjmowanie zapisów na nadchodzące beta-testy.

Wypuszczone w 2004 roku Tribes: Vengeance było ostatnią grą z cyklu stworzonego przez nieistniejące już studio Dynamix. Niestety okazuje się, że wygłodzeni miłośnicy serii będą musieli poczekać dłużej na premierę kolejnej części. Studio Hi-Rez ogłosiło bowiem, że Tribes: Ascend zaliczy opóźnienie i ukaże się dopiero w przyszłym roku. Zawiedzionych tą nowiną powinna pocieszyć informacja, że już wkrótce ruszą beta testy gry.

Tribes: Ascend dopiero w 2012 roku - ilustracja #1

Zainteresowani wzięciem udziału w testach powinni udać się na oficjalną stronę i wypełnić odpowiednią aplikację.

Beta ruszy w ciągu kilku najbliższych tygodni, choć na razie Hi-Rez Studios nie jest w stanie podać konkretnej daty. Spośród przysłanych zgłoszeń twórcy wybiorą ręcznie kilka tysięcy graczy. W późniejszych fazach testów dołączą do nich kolejne osoby. W wersji beta udostępnione zostaną cztery mapy, dwa tryby rozgrywki oraz trzy pojazdy. Wszystkim tym cieszyć się będziemy w trakcie meczów, w których weźmie udział jednocześnie maksymalnie 32 graczy.

Tribes: Ascend to kontynuacja popularnej serii sieciowych FPS-ów, którą zapoczątkowało wydane w 1998 roku Starsiege Tribes. Za produkcję gry odpowiedzialny jest zespół Hi-Rez Studios, czyli autorzy Global Agenda. Początkowo Ascend miało się ukazać zarówno na PC, jak i Xboksa 360. Potem twórcy zdecydowali jednak o wykorzystaniu modelu darmowego z mikropłatnościami. W rezultacie wersja komputerowa stała się priorytetem, a prace nad edycją konsolową zostały zawieszone.

  1. Tribes: Ascend – zapowiedź (Gamescom 2011)
  2. Tribes: Ascend - Video beta gameplay
  3. Tribes: Ascend - Video trailer #1

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej