autor: Kamil Zwijacz
Tom Clancy's The Division nie ukaże się w 2015 roku?
Od kilku dni wiemy, że Tom Clancy's The Division na pewno nie ujrzy światła dziennego w tym roku. Najnowsze informacje, uzyskane przez serwis Gamereactor, głoszą nadejście produkcji jesienią 2015 roku, ale i ten termin nie jest pewny. Wiadomość wyjawił anonimowy pracownik studia Ubisoft Massive, który wcześniej zapowiedział przesunięcie premiery z 2014 na 2015 rok.
Kilka dni temu firma Ubisoft, wydawca gry Tom Clancy's The Division, oficjalnie podała do wiadomości publicznej, że wyczekiwana produkcja autorstwa studia Ubisoft Massive (Massive Entertainment) została przesunięta na bliżej nieokreślony termin 2015 roku. Niestety dziś również nie mamy dobrych wieści. Według informatora serwisu Gamereactor, będącego pracownikiem Ubisoft Massive, deweloper chce wypuścić tytuł jesienią przyszłego roku, ale: ”Niestety dalej uważam, że termin ten jest nieco zbyt optymistyczny, gdyż w dalszym ciągu nie mamy funkcjonującej gry i cały czas borykamy się z ogromnymi problemami z multiplayerem”. Wiadomość jest tym bardziej wiarygodna, że to samo źródło przepowiedziało wcześniej przesunięcie premiery z 2014 na 2015 rok.
Jednocześnie tajemniczy pracownik studia zaznacza, że zarówno deweloper, jak i wydawca są bardzo zadowoleni z silnika produkcji, który zostanie wykorzystany także w innych tytułach ze stajni Ubisoft. Dodatkowo stwierdził on, że Tom Clancy's The Division to jedna z najambitniejszych gier w historii, w związku z czym Ubisoft Massive dostało dodatkowe wsparcie i cały czas przyjmuje nowych pracowników, dzięki czemu projekt być może będzie miał szansę ujrzeć światło dzienne jesienią 2015 roku.
Na długi czas oczekiwania wpływa oczywiście chęć dopieszczenia produkcji. „Nie chcemy zrobić drugiego Battlefielda 4 i wypuścić niedopracowanej gry” – twierdzi anonimowy deweloper. Podejście jest jak najbardziej słuszne, ale tak naprawę nie wiemy, czy te informacje są prawdziwe.
Tom Clancy's The Division to wyczekiwana sieciowa gra akcji z elementami gatunku RPG, tworzona przez szwedzkie studio Ubisoft Massive (Massive Entertainment). Tytuł ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych, a napędza go nowa technologia Snowdrop Engine, o której więcej dowiecie się w tym miejscu.