Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2014, 18:50

Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms z 8 mln zarejestrowanych graczy

Firma Ubisoft poinformowała, że gra free-to-play Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms może się pochwalić blisko 8 mln zarejestrowanych graczy. Przy okazji, w sklepie Steam wypuszczono dodatek Infinite Pack.

Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms z 8 mln zarejestrowanych graczy - ilustracja #1

Firma Ubisoft pochwaliła się popularnością wydanej w kwietniu bieżącego roku gry Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms. Okazało się, że darmowa produkcja ma już blisko 8 mln zarejestrowanych graczy i znajduje się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych tytułów free-to-play na platformie Steam. W związku z tym postanowiono wypuścić płatny dodatek Infinite Pack, wyłącznie w sklepie firmy Valve. Znajdziecie go w tym miejscu w cenie 19,99 euro (około 83 zł). W zamian otrzymuje się dostęp do wszystkich rodzajów broni standardowej, Tactical Suits, Squad Supports oraz urządzenia dla wszystkich klas postaci. To jednak nie wszystko, gdyż jak czytamy na karcie produktu, DLC zapewnia także:

  • szybszy awans w grze,
  • 60 tajemniczych skrzyń,
  • 3 unikalne Desert Eagle Infinites,
  • 3 unikalne awatary,
  • 294 miejsca w schowku,
  • retroaktywne nagrody.
Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms w skrócie:
  • Gatunek: sieciowa gra akcji
  • Deweloper: Ubisoft
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 10 kwietnia 2014 roku

Przypominam, że w Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms wcielamy się w żołnierza kilkuosobowego oddziału i walczymy z wrogimi ekipami. Twórcy umożliwili wybór jednej z trzech klas postaci (szturmowiec, specjalista i zwiadowca), którzy podczas walki wykorzystują najnowsze bronie i zdobycze techniki przydające się na polu walki.

Produkcja pierwotnie znana była jako Tom Clancy's Ghost Recon Online, jednak w marcu bieżącego roku okazało się, że gra wychodząc z otwartych beta testów, zmienia przy okazji tytuł na Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms. Słowa dotrzymano i kilkanaście dni później na rynek trafiła pełna wersja projektu.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej