Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 listopada 2024, 14:19

autor: Adrian Werner

Poziom wyzwania w Age of Mythology: Retold wystrzelił po najnowszej aktualizacji. Teraz to najpewniej natrudniejszy RTS na świecie

Age of Mythology: Retold otrzymało nową aktualizację. Jej największą atrakcją jest nowy, niedorzeczny poziom trudności.

Źródło fot. Microsoft
i

Age of Mythology: Retold, czyli remake kultowego RTS-a z 2002 roku, okazał się dużym sukcesem. Nie dziwi więc, że od czasu wrześniowej premiery projekt jest regularnie rozwijany za pomocą aktualizacji. Najnowsza oznaczona została numerem 17.51177 i przynosi wiele ciekawych nowości i zmian.

  1. Przede wszystkim patch dodał nowy poziom trudności nazwany Ludicrous, czyli Niedorzeczny. Bazuje on na dostępnym dotychczas wariancie trudności Titan, do którego dorzucono dodatkowe modyfikatory, które sprawiają, że bitwy stają się jeszcze większym wyzwaniem. W sumie jest to propozycja dla osób szukających ekstremalnych wrażeń i z nią AoM: Retold staje się chyba najtrudniejszym RTS-em na rynku.
  2. Aktualizacja dodała również event związany ze Świętem Dziękczynienia, który potrwa do 22 grudnia. Wypełniając dwanaście specjalnych wyzwań, gracze będą mogli odblokować nowe ikony profilowe.
  3. Ponadto zaimplementowano ulepszenia edytora map.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

Age of Mythology: Retold ukazało się 4 września na PC oraz konsolach Xbox Series X i Xbox Series S. Od momentu premiery produkcja dostępna jest także abonamencie Game Pass na wszystkich tych platformach sprzętowych. Gra oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Age of Mythology: Retold spotkało się z ciepłym przyjęciem. Gra spodobała się mediom branżowym – według serwisu Metacritic wersja pecetowa ma średnią ocen na poziomie 83%. Z kolei na Steamie zgromadziła 89% pozytywnych recenzji.

  1. Age of Mythology: Retold na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej