Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 maja 2007, 14:08

TimeShift doczeka się konwersji na konsolę PlayStation 3!

Posiadacze PeCetów oraz Xboksów 360 nie będą jedynymi graczami, którzy przeniosą się do alternatywnej rzeczywistości, aby stawić czoła Krone’owi oraz jego złowrogiej organizacji. Przygotowywana przez firmę Saber Interactive gra TimeShift doczeka się również konwersji na konsolę PlayStation 3.

Posiadacze PeCetów oraz Xboksów 360 nie będą jedynymi graczami, którzy przeniosą się do alternatywnej rzeczywistości, aby stawić czoła Krone’owi oraz jego złowrogiej organizacji. Przygotowywana przez firmę Saber Interactive gra TimeShift doczeka się również konwersji na konsolę PlayStation 3.

TimeShift doczeka się konwersji na konsolę PlayStation 3! - ilustracja #1

O pracach nad kolejną edycją tego programu poinformował podczas imprezy Sony Gamer’s Day 2007 koncern Vivendi Games, przy okazji prezentując dziennikarzom wersję demonstracyjną gry. Z raportu opublikowanego na łamach serwisu IGN wynika, że TimeShift na PlayStation 3 będzie charakteryzować się spektakularną oprawą wizualną w rozdzielczości 1080p oraz interesującymi efektami, uatrakcyjniającymi zabawę – np. po wyjściu z mrocznych pomieszczeń na otwartą przestrzeń, oczy naszego bohatera będą musiały przyzwyczaić się do światła. Podobnie jak pozostałe edycje programu, również wersja na konsolę firmy Sony zaoferuje wariant rozgrywki wieloosobowej, który będzie dodatkiem do zmagań dla samotników.

Serwis IGN twierdzi, że konwersja gry TimeShift na PlayStation 3 zadebiutuje na europejskim rynku we wrześniu bieżącego roku. Poniżej możecie zobaczyć pierwsze, opublikowane przez koncern Vivendi Games obrazki.

TimeShift doczeka się konwersji na konsolę PlayStation 3! - ilustracja #2
TimeShift doczeka się konwersji na konsolę PlayStation 3! - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej