The Wolf Among Us 2 z nowym silnikiem i starymi twórcami
Twórcy The Wolf Among Us 2 zrezygnowali ze starych technologii studia Telltale Games i postawili na silnik Unreal Engine. Ponadto dowiedzieliśmy się, że w zespole produkcyjnym znaleźli się najważniejsi deweloperzy pierwszej części.
Podczas tegorocznej gali The Game Awards zapowiedziano The Wolf Among Us 2, czyli kontynuację popularnej epizodycznej przygodówki z 2013 roku. Teraz, dzięki artykułowi w serwisie USGamer, dowiedzieliśmy się kilku nowych rzeczy na temat tego projektu.
Od kilku dni wiadomo, że twórcy rozpoczęli prace od zera, zamiast próbować dokończyć projekt, który znajdował się w produkcji, gdy w 2018 roku zamknięto studio Telltale Games. Nową informacją jest fakt, że porzucono stary silnik graficzny na rzecz Unreal Engine.
Odejście od technologii Telltale Tool nie dziwi, gdyż według doniesień była ona mało przyjazna dla deweloperów i mocno utrudniała produkcję. Przed zamknięciem Telltale Games zamierzało jednak przestawić się na silnik Unity, począwszy od skasowanego projektu Stranger Things, więc postawienie na Unreal Engine w przypadku The Wolf Among Us 2 jest lekko zaskakujące.
Przypomnijmy, że nad grą pracuje AdHoc Studio, któremu pomaga wskrzeszone Telltale Games. Fanów ucieszyć powinna informacja, że w pierwszym z tych zespołów znajduje się wielu weteranów The Wolf Among Us, w tym główni projektanci Nick Herman i Dennis Lenart oraz główny scenarzysta Pierre Shorette. Cała trójka opuściła Telltale Games w 2017 roku, zanim rozpoczęto prace nad kontynuacją. Nic zatem dziwnego, że twórcy postanowili zacząć od zera, zamiast kontynuować dzieło swoich następców.
Ponadto powrócą najważniejsi aktorzy. Głosu Wilkowi Bigby ponownie użyczy Adam Harrington, a w Królewnę Śnieżkę raz jeszcze wcieli się Erin Yvette.
Przypomnijmy, że The Wolf Among Us 2 zmierza na pecety oraz konsole. Premiera nastąpi najwcześniej w 2021 roku. Warto dodać, że pierwszą część serii można obecnie dostać za darmo w Epic Games Store.