autor: Maciej Myrcha
The Wall od World Forge
Kilka miesięcy temu informowaliśmy Was o strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Sparta: Ancient Wars, tworzonej przez rosyjskie studio developerskie, World Forge. Tymczasem na Games Convension firma ta pokazała kolejną swoją pozycję, The Wall, napędzaną trójwymiarowym silnikiem i oferującym w pełni zniszczalne otoczenia. Powiem jedno, screeny prezentują się więcej niż nieźle.
Kilka miesięcy temu informowaliśmy Was o strategii czasu rzeczywistego zatytułowanej Sparta: Ancient Wars, tworzonej przez rosyjskie studio developerskie, World Forge. Tymczasem na Games Convension firma ta pokazała kolejną swoją pozycję, The Wall, napędzaną trójwymiarowym silnikiem i oferującym w pełni zniszczalne otoczenia. Powiem jedno, screeny prezentują się więcej niż nieźle.
Akcja The Wall rozgrywa się w czasach teraźniejszych, w bliżej nieokreślonym, europejskim mieście. Młodego doktora zaczynają nawiedzać przeraźliwe koszmary - widzi jak ktoś brutalnie zabija naukowców, księży i dziennikarzy. Jednak najgorsze jest to, iż koszmary stają się prawdą a policja zaczyna ścigać doktora, gdyż to właśnie on jest mordercą ze swoich snów. Niedługo potem w mieście zaczynają się dziać dziwne i przerażające rzeczy, dużo straszniejsze niż sny doktora. Wygląda na to, iż to spokojne dotąd miejsce stało się areną walk pomiędzy dwoma obcymi cywilizacjami. Wynikiem tego może być Woja Światowa - ostatnia.
Gra oferować będzie wysoki stopień interaktywności z otoczeniem, wciągającą fabułę łączącą wątki thrillera i SF oraz silnik graficzny najnowszej generacji: dynamiczne oświetlenia, efekty cząsteczkowe, bump oraz parallax mapping. Nasze oczy ucieszyć mają również efekty fizyczne generowane przez nieokreślony na razie silnik.