The Mighty Quest For Epic Loot wchodzi w fazę otwartej bety
The Mighty Quest For Epic Loot, czyli strategiczna gra z elementami RPG, od dzisiaj dostępna jest dla każdego. Produkt studia Ubisoft Montreal, oparty na modelu free-to-play (z mikropłatnościami), wszedł bowiem w fazę otwartej bety. Premierę pełnej wersji zapowiedziano na ten rok.
- Sieciowa gra z elementami RPG, strategii i dungeon-crawlera.
- Produkcja weszła w fazę otwartej bety.
- Gra dostępna jest na Steamie, a oparta została na modelu free-to-play.
Rozpoczęły się otwarte beta testy gry The Mighty Quest for Epic Loot, ogłosili jej twórcy. Pierwszy raz o nowej produkcji kanadyjskiego studia Ubisoft Montreal, znanego przede wszystkim z szalenie popularnej serii Assassin's Creed, pisaliśmy jesienią 2012 roku. Od tego czasu prace postępowały, a tytuł znalazł się w fazie zamkniętej bety, do której dostać się można było wykupując dostęp lub dzięki okazjonalnym rozdawnictwom kluczy. Ten problem jednak zniknął i teraz każdy zainteresowany może na własną rękę sprawdzić, jak studiu Ubisoft Montreal wychodzi przygoda z darmową (w modelu free-to-play z mikropłatnościami) grą wzorowaną m.in. na kultowej strategii Dungeon Keeper.
Premiera The Mighty Quest for Epic Loot początkowo zapowiadana była jeszcze na koniec 2013 roku, ale przejście do fazy otwartej bety można chyba potraktować jako swego rodzaju debiut, ponieważ wiele gier typu free-to-play potrafi nawet całymi latami oficjalnie znajdować się w produkcji. Choć The Mighty Quest for Epic Loot dostępne jest za darmo, to zainteresowani mogą wykupić także pakiety startowe – najtańszy za 14,99 euro (ok. 62 zł), a najdroższy za 34,99 euro (ok. 145 zł).
- The Mighty Quest for Epic Loot w serwisie Steam
- Oficjalna strona internetowa gry The Mighty Quest for Epic Loot
The Mighty Quest for Epic Loot jest sieciową grą strategiczną, z elementami RPG i dungeon-crawlera. Głównym zadaniem graczy jest rozbudowywanie twierdzy, w której przetrzymują swoje skarby. Należy więc zastawiać pułapki, powiększać zamek o kolejne pomieszczenia i w newralgicznych miejscach rozstawiać niebezpieczne stwory. Zarazem postać kierowana przez gracza atakuje twierdze innych awanturników, zbywając w tej sposób środki na stałe ulepszanie własnej linii obronnej. Gra oparta została na modelu free-to-play.