Zobacz pyszny zwiastun The Boys: Diabolical bez hamulców
Pierwszy zwiastun (czy też teaser) The Boys: Diabolical trafił do sieci, pokazując superbohaterski fast-food ze świata znanego serialu Amazonu.
Spin-off The Boys doczekał się pierwszego zwiastuna. Diaboliczny teaser to w zasadzie reklama Vought-A-Burger, restauracji fast-food, co do której wypada użyć słowa „interesująca” i na tym poprzestać, by nie zdradzać zbyt wiele. Filmik możecie obejrzeć poniżej.
Amazon Prime Video kupisz tutaj
Pomijając zabawne, groteskowe lub z innych powodów ciekawe momenty, materiał pokazuje porównanie trzech wersji Homelandera, co daje przedsmak tego, jak będzie wyglądać kreska w kolejnych epizodach. Diabolical to bowiem nie spójna seria, lecz antologia współtworzona przez wielu producentów.
Może Cię zainteresować:
- Najlepsze powracające seriale 2022 roku, na które czekamy
- Seriale, które potrzebują kontynuacji (ale pewnie się jej nie doczekają)
Każdy odcinek opowie osobną historię ze świata The Boys, napisaną przez takie sławy, jak Awkwafina, Eliot Glazer czy Evan Goldberg i Seth Rogen. Łącznie wytwórnia Titmouse Studio dostarczy osiem epizodów, które powinny zaspokoić głód fanów do czasu debiutu trzeciego sezonu Chłopców.
The Boys: Diabolical zadebiutuje 4 marca w usłudze Amazon Prime Video.