Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 maja 2013, 10:45

autor: Adrian Werner

Thanatophobia - pierwszy zwiastun oldskulowego survival-horroru

Zespół Death Kneel Games opublikował pierwszy zwiastun survival horroru Thanatophobia. Gra ma stanowić powrót do rozwiązań z początków tego gatunku.

Niezależne studio Death Kneel Games wypuściło pierwszy zwiastun gry Thanatophobia. Ambicją autorów jest wyprodukowanie survival-horroru w starym stylu, znanym z wczesnych odsłon takich serii jak Alone in the Dark, Resident Evil czy Silent Hill.

  1. Thanatophobia – strona na IndieDB

W planach jest jedynie wersja pecetowa. Twórcy nie są jeszcze w stanie podać nawet przybliżonej daty premiery. Thanatophobia powstaje oparciu o technologię Unreal Engine 3. Grafika ma być w pełni trójwymiarowa, ale wiele fragmentów kampanii ukazanych zostanie za pomocą sztywnej kamery, nad którą nie będziemy mieli kontroli.

Thanatophobia - pierwszy zwiastun oldskulowego survival-horroru - ilustracja #1

Thanatophobia opowie historię byłego policjanta imieniem Sam Dehaven, który na własną rękę szuka zemsty na nieuchwytnym seryjnym mordercy dzieci. Oficjalne śledztwo nie przyniosło rezultatu i kosztowało Dehavena jego karierę. W trakcie prywatnego dochodzenia okaże się, że zbrodniarz jest w jakiś sposób związany z siłami nadnaturalnymi.

Wzorem klasycznych survival-horrorów, gra skoncentruje się na eksploracji, walce oraz rozwiązywaniu zagadek. Nawet najsłabsi napotkani wrogowie stanowić mają duże wyzwanie, a przeżycie utrudni ciągły niedostatek amunicji.

Niestety, na razie nie wiemy nic więcej na temat gry. Autorzy podkreślają jednak, że produkcja Thanatophobia wreszcie weszła w fazę, która umożliwi im regularne wypuszczanie nowych informacji, więc w najbliższych miesiącach zapewne wiele razy usłyszymy jeszcze o tym projekcie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej