Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 października 2022, 13:19

autor: Adrian Werner

Ta gra sprawi, że przejdą Wam ciarki po plecach

Studio Horror Cam Committee pracuje nad grą Paranormal Tales, czyli niepokojącym horrorem z mocno nietypowym stylem wizualnym.

Źródło fot. Horror Cam Committee
i

Studio Horror Cam Committee i firma Joure zapowiedziały pierwszoosobowy horror Paranormal Tales. Projekt budzi zainteresowanie za sprawą nietypowego sposobu prezentowania akcji, który wzorowany jest na materiałach wideo nagrywanych z kamer przypiętych do ciała filmującego.

  1. Gra zmierza tylko na PC i będzie sprzedawana na Steamie.
  2. Na razie twórcy nie są gotowi podać planowanej daty premiery.
  3. Gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

Gra będzie składała się z serii odrębnych sekwencji, udających pliki wideo nagrane przez różne osobny, rejestrujące swoje spotkania z siłami nadprzyrodzonymi. Rozgrywka skoncentruje na eksploracji oraz wyzwaniach zręcznościowych.

Paranormal Tales powstaje na silniku Unreal Engine 5. Jak można zobaczyć na pierwszym teaserze, wybrany przez autorów sposób ukazywania akcji zapewnia mocno odmienne wrażenia od typowych gier FPP i powinien skutecznie wzmocnić klimat horroru.

  1. Oficjalna strona gry

Twórcy udostępnili już wymagania sprzętowe:

Paranormal Tales – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
  2. Karta graficzna: AMD Radeon RX 560 z 4 GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti z 4 GB VRAM
  3. Wersja DirectX: 12
  4. Miejsce na dysku: 6 GB
  5. System operacyjny: Windows 10/11 64-bit

Paranormal Tales – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
  2. Karta graficzna: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070
  3. Wersja DirectX: 12
  4. Pamięć RAM: 16 GB
  5. Miejsce na dysku: 6 GB
  6. System operacyjny: Windows 10/11 64-bit

Nie tylko Paranormal Tales

Warto wspomnieć, że to nie jedyna gra symulująca materiały wideo nagrywane z kamer umieszczonych na ciele filmującego. Dwa tygodnie temu podobny, ale na razie nienazwany projekt pokazał deweloper Alexandre Spindler. W jego przypadku będzie to jednak pierwszoosobowa strzelanka.

Tutaj również sposób prezentowania akcji wydaje się zapewniać bardzo realistyczne wrażenia.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej