Technologia SpeedTreeRT coraz popularniejsza
Do bogatej listy gier korzystających z interesującej technologii SpeedTreeRT dołączyły wczoraj kolejne, o czym poinformował jej producent, firma Interactive Data Visualisation. Wśród wymienionych programów znalazł się jeden z najwyższej półki, mianowicie Gothic III.
Do bogatej listy gier korzystających z interesującej technologii SpeedTreeRT dołączyły wczoraj kolejne, o czym poinformował jej producent, firma Interactive Data Visualisation. Wśród wymienionych programów znalazł się jeden z najwyższej półki, mianowicie Gothic III.
Przypomnijmy, że SpeedTreeRT to specjalny system, który pozwala odwzorować niezwykle naturalnie wyglądające drzewa z bogatym listowiem, dodatkowo poddające się wszystkim warunkom atmosferycznym (wiejący wiatr lub padający deszcz). Z technologii skorzystali dotąd m.in. producenci silnika Unreal Engine 3.
A oto pełna lista nowych produkcji, które skorzystają z technologii SpeedTreeRT:
- 4HEAD Studios (The Guild II)
- Castaway Entertainment (Tytuł nieznany)
- Envisage Reality (Immortals: The Heavenly Sage)
- Expresso Fitness (The Spark)
- Insomniac Games (Tytuł nieznany)
- Perpetual Entertainment (Gods & Heroes: Rome Rising)
- Piranha Bytes (Gothic III)
- Silicon Knights (Pierwszy tytuł z cyklu Too Human)