Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2022, 11:22

autor: Adrian Werner

Ta gra ma najlepszy system destrukcji; Teardown wkrótce opuści wczesny dostęp

Twórcy gry Teardown ogłosili, że w tym miesiącu zadebiutuje wersja 1.0. Tym samym dobiegnie końca trwający od 2020 roku wczesny dostęp.

Studio Tuxedo Labs poinformowało, że wkrótce ukaże się wersja 1.0 gry Teardown.

  1. Produkcja opuści wczesny dostęp 21 kwietnia tego roku.
  2. Tytuł zadebiutował w Steam Early Access 29 października 2020 roku.
  3. W przeciwieństwie do wielu innych gier po opuszczeniu wczesnego dostępu cena Teardown nie zostanie podniesiona i nadal wynosić będzie 88 zł.
  4. Gra dostępna jest tylko na PC i obecnie twórcy nie mają w planach opracowania wersji konsolowej.

Droga Teardown do wersji 1.0

Z okazji ujawnienia terminu premiery wersji 1.0 autorzy wypuścili zwiastun, który pokazuje, jakie zmiany zaszły w grze w trakcie wczesnego dostępu.

Od premiery w Steam Early Access w październiku 2020 roku gra zyskała wiele elementów. Dodano m.in. roboty, tornada, możliwość zmiany warunków pogodowych oraz nowe mapy. Poprawiono efekty cząsteczkowe oraz wprowadzono wsparcie dla modów i obsługę padów.

W ostatnich kilkunastu miesiącach Teardown zyskało także dodatkowe pojazdy oraz akcesoria do nich, nowe przedmioty, tryb fotograficzny oraz masę misji. Ponadto zaimplementowano obszerną kampanię dla pojedynczego gracza.

Dobra kondycja gry

Teardown wciąż dobrze radzi sobie na Steamie, a premiera wersji 1.0 powinna zwiększyć zainteresowanie produkcją. W miniony weekend, w najgorętszym momencie dnia w tytuł na Steamie bawiło się prawie 4 tys. osób równocześnie, co jest dobrym wynikiem jak na małą produkcję niezależną.

Ponadto z wystawionych przez graczy ocen aż 96% to pochwała Teardown, co Steam kategoryzuje jako „przytłaczająco pozytywny” odbiór gry.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej