Jonathan Morin - newsy i ciekawostki
Watch Dogs bez przedpremierowej wersji demonstracyjnej
Michał Jodłowski, 1 kwietnia 2014, 10:15
Przedpremierowej wersji demonstracyjnej Watch Dogs nie będzie – taką informację podał na Twitterze dyrektor kreatywny studia Ubisoft Montreal, Jonathan Morin. Decyzję tę uargumentował skupieniem twórców na pełnej wersji gry.
Watch Dogs – ukończenie gry przeciętnie zajmie 35-40 godzin
Michał Jodłowski, 17 marca 2014, 11:00
Ukończenie Watch Dogs przeciętnie ma zająć 35-40 godzin. Gracze, którzy będą chcieli pokonać tryb jednoosobowy w 100%, muszą przygotować się na prawie stugodzinną przeprawę.
Watch Dogs na PC będzie ładniejsze od trailera z E3 2012; PS4 i XONE „na zbliżonym poziomie”
Michał Jodłowski, 12 marca 2014, 13:05
Jonathan Morin, dyrektor kreatywny Watch Dogs, ujawnił na Twitterze, że Watch Dogs na PC będzie ładniejsze od tego, co pokazano w trailerze z prezentacji E3 2012. Stwierdził także, że wersja na PlayStation 4 będzie wyglądać tak, jak w najnowszym trailerze, choć pytanie o wersję na Xbox One zostało przez niego w znacznym stopniu ominięte.
Watch Dogs – twórcy o kontrowersjach związanych z oprawą graficzną
Michał Kułakowski, 9 marca 2014, 10:40
Twórcy gry Watch Dogs odpowiedzieli na wątpliwości graczy, którzy zauważają, że na najnowszych materiałach promocyjnych oprawa graficzna tytułu odnotowuje znaczący spadek jakości, w porównaniu z pierwszymi trailerami i prezentacjami.