grafika (gry) - newsy i ciekawostki (12)

Podrasuj grafikę w Grand Theft Auto IV za sprawą moda iCEnhancer 2.1
Marcin Skierski, 18 lipca 2012, 13:40
Prace nad darmową modyfikacją iCEnhancer do gry Grand Theft Auto IV zostały zakończone. Dzieło moddera iCE La GlacE znacznie poprawia oprawę graficzną tego tytułu i warto na nie zwrócić uwagę szczególnie ze względu na aktualnie trwającą promocję w serwisie Steam.

Crysis 3 nie powali nas grafiką. Na graczy czeka wciągająca historia
Mateusz Kądziołka, 4 lipca 2012, 10:42
Przedstawiciele firmy Crytek powiedzieli, że Crysis 3 nie będzie grą rewolucyjną, jeśli chodzi o oprawę graficzną. Trzecia część serii strzelanek ma za to zaoferować głęboką historię.

Imponujące demo technologiczne Square-Enix działa na współczesnym PC
Szymon Liebert, 28 czerwca 2012, 19:12
Prezentacja nowego silnika Square-Enix działa na współczesnym pececie. Firma przekonuje, że Luminous, nowa technologia, podniesie poprzeczkę w wielu kategoriach.

Firma Square-Enix pokazała grafikę przyszłości – tak może wyglądać następna gra Final Fantasy
Szymon Liebert, 6 czerwca 2012, 09:31
Koncern Square-Enix pokazał demo nowego silnika graficznego, który potrafi generować imponujące sceny. Tak mogą wyglądać przyszłe odsłony Final Fantasy i inne gry tego wydawcy.

O możliwościach graficznych pecetowej wersji gry Crysis 3
Marcin Skierski, 7 maja 2012, 12:55
Redaktorzy serwisu Spong przeprowadzili wywiad z Rasmusem Højengaardem, starszym dyrektorem kreatywnym studia Crytek. Rozmówca zapewnił, że zapowiedź konsolowych edycji gry Crysis 3 nie wpłynie negatywnie na oprawę graficzną pecetowej wersji.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Xboksie 360 i PC - porównanie oprawy graficznej
Marcin Skierski, 6 kwietnia 2012, 10:55
W sieci pojawił się materiał filmowy prezentujący w ruchu grę Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Xboksie 360 oraz PC. Dzięki temu posiadacze obydwu platform sprzętowych mogą porównać obie edycje pod względem oprawy graficznej.

The Elder Scrolls V: Skyrim - premiera narzędzi moderskich i ulepszonych tekstur
Adrian Werner, 8 lutego 2012, 10:31
Zgodnie z zapowiedziami studio Bethesda wypuściło narzędzia moderskie do The Elder Scrolls V: Skyrim. Ponadto udostępniono aktualizację zwiększającą szczegółowość tekstur.
Pecetowa wersja gry Alan Wake z poprawionymi teksturami... gdzieniegdzie
Aleksander Kaczmarek, 1 lutego 2012, 11:03
Nie będzie Alana Wake'a HD. Zdaniem deweloperów ze studia Remedy Entertainment podniesienie rozdzielczości tekstur w pecetowej wersji gry pochłonęłoby zbyt wiele czasu, podniosło wymagania sprzętowe i nie przełożyło się na zauważalne korzyści w oprawie graficznej. Podrasowane zostaną więc tylko te elementy, które wcześniej pomniejszono z uwagi na ograniczone możliwości konsoli Xbox 360.

Nvidia wyjaśnia jak zmienić zaawansowane opcje graficzne w grze The Elder Scrolls V: Skyrim
Marcin Skierski, 8 grudnia 2011, 12:35
Na oficjalnej stronie kart graficznych GeForce pojawił się poradnik dla posiadaczy pecetowej wersji gry The Elder Scrolls V: Skyrim. Artykuł zawiera wiele wskazówek na temat dostosowania opcji graficznych do swojego komputera.
The Elder Scrolls V: Skyrim - porównanie oprawy graficznej na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360
Mateusz Kądziołka, 12 listopada 2011, 09:19
Na serwisie Youtube pojawił się film porównujący oprawę graficzną gry The Elder Scrolls V: Skyrim na trzech platformach docelowych, czyli PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Autor materiału zaprezentował różnice w generowaniu krajobrazu, wnętrz i animacji postaci.

Wygląd gry Battlefield 3 na konsoli Xbox 360 bez pakietu tekstur HD
Marek Oramus, 25 października 2011, 08:19
Z materiału przygotowanego przez serwis WikiGameGuides wynika, że gra Battlefield 3 bez zainstalowanego pakietu tekstur w wysokiej rozdzielczości prezentuje się znacznie poniżej oczekiwań.

Nowe sterowniki firmy AMD/ATI poprawiają wydajność gry Rage oraz Battlefield 3
Marcin Skierski, 8 października 2011, 12:00
Firma AMD/ATI opublikowała nową wersję sterowników poprawiających wydajność w grze Rage oraz wersji beta Battlefield 3. AMD Catalyst 11.10 Preview Version 2 ściągniecie z oficjalnej strony internetowej producenta.

NVIDIA radzi jak uzyskać najlepsze tekstury w grze Rage
Szymon Liebert, 6 października 2011, 09:42
W sieci pojawiają się nowe poradniki opisujące jak podrasować graficznie strzelankę Rage. Produkcja studia id Software miała swoją światową premierę we wtorek i spotkała się z falą krytyki posiadaczy pecetów, ze względu na sporo błędów i brak narzędzi do zmiany ustawień. Wygląda jednak na to, że z pomocą kilku porad da się wycisnąć wiele z nowej gry twórców Dooma i Quake’a.
Unlimited Detail - rewolucyjna technologia generowania trójwymiarowej grafiki
Mateusz Kądziołka, 2 sierpnia 2011, 12:20
Technologia Unlimited Detail, autorstwa australijskiej firmy Euclideon, ma być receptą na bolączki trapiące obecny rynek gier. Szef projektu, Bruce Dell, twierdzi, że jest ona 100 tysiecy razy lepsza niż tradycyjne metody generowania grafiki trójwymiarowej.
Liberty City z Grand Theft Auto IV pięknieje - graficzny tunning w darmowej modyfikacji
Szymon Liebert, 5 lipca 2011, 10:22
GTA IV doczekało się kolejnej spektakularnej modyfikacji graficznej, która sprawia, że Liberty City, czyli miasto wykreowane przez firmę Rockstar, stało się jeszcze piękniejsze. Niepozorny dodatek zmienia system shaderów i oświetlenia, dzięki czemu ta sandboksowa gra akcji nabiera nowej jakości.
Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11
Szymon Liebert, 28 czerwca 2011, 10:56
Wczoraj firma Crytek wypuściła oczekiwaną aktualizację do komputerowej wersji Crysisa 2, która wprowadza obsługę DirectX 11. Pecetowi fani serii mogą wreszcie sprawdzić jak prezentuje się jedna z ładniejszych gier ostatnich miesięcy w podrasowanej wersji. W sieci pojawiły się obrazki prezentujące nowe efekty oraz rozwiązania technologiczne.
Konsolowy Battlefield 3 w 30 klatkach na sekundę
Jakub Wencel, 20 czerwca 2011, 11:36
Odpowiadając na pytania graczy za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter, pracownik EA DICE Johan Andersson, ujawnił, że wyjątkowo niecierpliwie oczekiwana produkcja studia – Battlefied 3 – w wersjach na konsole będzie działać z prędkością 30 klatek na sekundę.