Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

grafika (gry) - newsy i ciekawostki (12)

NVIDIA radzi jak uzyskać najlepsze tekstury w grze Rage
NVIDIA radzi jak uzyskać najlepsze tekstury w grze Rage

Szymon Liebert, 6 października 2011, 09:42

W sieci pojawiają się nowe poradniki opisujące jak podrasować graficznie strzelankę Rage. Produkcja studia id Software miała swoją światową premierę we wtorek i spotkała się z falą krytyki posiadaczy pecetów, ze względu na sporo błędów i brak narzędzi do zmiany ustawień. Wygląda jednak na to, że z pomocą kilku porad da się wycisnąć wiele z nowej gry twórców Dooma i Quake’a.

Unlimited Detail - rewolucyjna technologia generowania trójwymiarowej grafiki

Mateusz Kądziołka, 2 sierpnia 2011, 12:20

Technologia Unlimited Detail, autorstwa australijskiej firmy Euclideon, ma być receptą na bolączki trapiące obecny rynek gier. Szef projektu, Bruce Dell, twierdzi, że jest ona 100 tysiecy razy lepsza niż tradycyjne metody generowania grafiki trójwymiarowej.

Liberty City z Grand Theft Auto IV pięknieje - graficzny tunning w darmowej modyfikacji

Szymon Liebert, 5 lipca 2011, 10:22

GTA IV doczekało się kolejnej spektakularnej modyfikacji graficznej, która sprawia, że Liberty City, czyli miasto wykreowane przez firmę Rockstar, stało się jeszcze piękniejsze. Niepozorny dodatek zmienia system shaderów i oświetlenia, dzięki czemu ta sandboksowa gra akcji nabiera nowej jakości.

Chwila prawdy – Crysis 2 w wersji DirectX 11

Szymon Liebert, 28 czerwca 2011, 10:56

Wczoraj firma Crytek wypuściła oczekiwaną aktualizację do komputerowej wersji Crysisa 2, która wprowadza obsługę DirectX 11. Pecetowi fani serii mogą wreszcie sprawdzić jak prezentuje się jedna z ładniejszych gier ostatnich miesięcy w podrasowanej wersji. W sieci pojawiły się obrazki prezentujące nowe efekty oraz rozwiązania technologiczne.

Konsolowy Battlefield 3 w 30 klatkach na sekundę

Jakub Wencel, 20 czerwca 2011, 11:36

Odpowiadając na pytania graczy za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter, pracownik EA DICE Johan Andersson, ujawnił, że wyjątkowo niecierpliwie oczekiwana produkcja studia – Battlefied 3 – w wersjach na konsole będzie działać z prędkością 30 klatek na sekundę.