autor: Radosław Grabowski
Szczegóły nt. patcha dla Far Cry, który nie zadebiutował wczoraj w Internecie
Niestety wbrew wcześniejszym zapowiedziom (vide news z 24 marca 2004), wczoraj nie zadebiutował pierwszy patch, dedykowany nowej grze z gatunku FPS pt. Far Cry. Za pośrednictwem oficjalnego forum dyskusyjnego reprezentant korporacji wydawniczej Ubi Soft Entertainment podał w odpowiednim wątku, że „łata” dla ostatniego dzieła niemieckiej firmy developerskiej Crytek Studios pojawi się dzisiaj. Ponadto przedstawiono szczegółowe właściwości omawianej poprawki. Chcielibyśmy pokazać Wam najważniejsze elementy.
Niestety wbrew wcześniejszym zapowiedziom (vide news z 24 marca 2004), wczoraj nie zadebiutował pierwszy patch, dedykowany nowej grze z gatunku FPS pt. Far Cry . Za pośrednictwem oficjalnego forum dyskusyjnego reprezentant korporacji wydawniczej Ubi Soft Entertainment podał w odpowiednim wątku , że „łata” dla ostatniego dzieła niemieckiej firmy developerskiej Crytek Studios pojawi się dzisiaj. Ponadto przedstawiono szczegółowe właściwości omawianej poprawki. Chcielibyśmy pokazać Wam najważniejsze elementy.
- Zaimplementowano popularne oprogramowanie zabezpieczające PunkBuster .
- Uaktywniono współpracę z aplikacją All Seeing Eye , służącą do wyszukiwania serwerów.
- Zlikwidowano szereg pomyłek w lokalizacjach językowych i problemów z wzajemną kompatybilnością.
- Dodano przełączniki zbliżenia i przysiadu.
- Usprawniono funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji.
- Zoptymalizowano przesyłanie danych w trakcie zabawy wieloosobowej z wykorzystaniem rozmaitych wehikułów bojowych.
- Wprowadzono siedem nowych komend konsoli, przydatnych podczas konfigurowania rywalizacji sieciowej.
- Ulepszono algorytmy, odpowiedzialne za generowanie oprawy wizualnej.
Więcej informacji o Far Cry: