Szczegółowe informacje na temat „Lords of EverQuest”
Wczoraj wieczorem, po tym jak na specjalnym liczniku umieszczonym na oficjalnej stronie internetowej poświęconej serii gier MMO „EverQuest” pojawiła się cyfra „0”, otwarta została oficjalna witryna internetowa gry zatytułowanej „Lords of EverQuest”. Jak już wcześniej wywnioskowano na podstawie teaser-screena, jest to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG – przy czym, naturalnie w jej opisie nie mogło to zabraknąć wstawki „next generation of real-time strategy (RTS)” :)
Wczoraj wieczorem, po tym jak na specjalnym liczniku umieszczonym na oficjalnej stronie internetowej poświęconej serii gier MMO „EverQuest” pojawiła się cyfra „0”, otwarta została oficjalna witryna internetowa gry zatytułowanej „Lords of EverQuest”. Jak już wcześniej wywnioskowano na podstawie teaser-screena, jest to gra należąca do gatunku strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym z dodatkiem elementów cRPG – przy czym, naturalnie w jej opisie nie mogło to zabraknąć wstawki „next generation of real-time strategy (RTS)” :)
Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została w tym samym świecie co wcześniejsze gry z serii „EverQuest”, tj. w Norrath. W trybie rozgrywki dla jednego gracza przygotowano kampanię, w której trzy różniące się między sobą frakcje stają do walki o przejęcie totalnej kontroli nad kontynentem Antonica. Gracz może wybrać, którym z szesnastu dostępnych herosów/lordów Norrath chce się stać, a następnie udowodnić swoją przydatność w licznych bitwach i potyczkach. Podobnie jak to miało miejsce w zeszłorocznym hicie „Warcraft III: Reign of Chaos”, twórcy przygotowali bardzo rozbudowaną i wielowątkową fabułę, która stanowi główny element napędowy akcji owej produkcji – autorzy zapewniają, że cała historia widziana z trzech perspektyw (trzech stron konfliktu) gwarantuje ponad 75 godzin rozrywki. W trybie gry wieloosobowej, bo i tego nie mogło zabraknąć w nowoczesnym RTS-ie, możliwa jest rozgrywka do 12 osób równocześnie za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
Poniżej charakterystyczne cechy „Lords of EverQuest”:
- Trzy różne strony konfliktu, każda z własną historią oraz charakterystycznymi jednostkami i taktykami walki. Na polach bitew zobaczymy ludzi, elfów, krasnoludów, smoki, koboldy, zombie, itp.
- Setki przedmiotów i magicznych artefaktów, w które można wyposażyć wojska.
- 36 single-playerowych map oraz dziesiątki map dedykowanych rozgrywce w trybie multiplayer.
- Herosi zdobywają w walce doświadczenie, co pozwala im na korzystanie z coraz potężniejszych mocy i umiejętności.
- Możliwość przenoszenia kluczowych, najlepszych jednostek do kolejnych misji.
- System umiejętności i magii składający się z ponad 125 pozycji.
- Nowoczesny, trójwymiarowy silnik graficzny, ponad trzy poziomy zoomu, 32-bitowy kolor, rozdzielczość do 1600x1200.
„Lords of EverQuest” ma zostać wydany jesienią tego roku.
Oficjalna strona gry:
http://lordsofeverquest.station.sony.com/