autor: Maciej Myrcha
System klanowy w Savage 2
Przedstawiciele firmy S2 Games, stojącej za produkcją hybrydy gatunków FPS i RTS, Savage 2: A Tortured Soul, poinformowali o planach zaimplementowania w niej systemu klanowego - Savage 2 Clan League. Umożliwić ma on m.in. zautomatyzowane zarządzanie klanem jak również śledzenie statystyk. Realizacja tych zadań odbywać się ma dzięki bezpośredniemu powiązaniu opisywanego systemu z silnikiem gry.
Przedstawiciele firmy S2 Games, stojącej za produkcją hybrydy gatunków FPS i RTS, Savage 2: A Tortured Soul, poinformowali o planach zaimplementowania w niej systemu klanowego - Savage 2 Clan League. Umożliwić ma on m.in. zautomatyzowane zarządzanie klanem jak również śledzenie statystyk. Realizacja tych zadań odbywać się ma dzięki bezpośredniemu powiązaniu opisywanego systemu z silnikiem gry.
"Klany są tak integralną częścią rozgrywek wieloosobowych, iż wspieranie tych społeczności jest podstawową sprawa - szczególnie w grze takiej jak Savage 2," powiedział Marc DeForest, założyciel i główny projektant studia S2 Games. Dzięki Savage 2 Clan League możliwe będzie zarządzanie klanem na rożnych szczeblach złożoności, wykorzystywanie rozbudowanych narzędzi pomocnych w tworzeniu internetowej strony klanu czy skorzystanie z informacji na temat klanu "podanych" w formacie XML.
Rejestracja klanów rozpocznie się w bliżej nieokreślonym terminie na tej stronie.