Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 czerwca 2007, 07:21

Super Street Fighter II Turbo HD Remix - Capcom prezentuje grafiki z Guilem

Największą zaletą odświeżonej edycji gry Super Street Fighter II Turbo, która przygotowywana jest z myślą o konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360, ma być nowa oprawa wizualna w rozdzielczości 1080p. Przed niespełna dwoma tygodniami zaprezentowaliśmy Wam jej przedsmak, publikując obrazek jednego z wojowników występujących w programie – Kena. Dziś przyszedł czas na kolejną postać.

Największą zaletą odświeżonej edycji gry Super Street Fighter II Turbo, która przygotowywana jest z myślą o konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360, ma być nowa oprawa wizualna w rozdzielczości 1080p. Przed niespełna dwoma tygodniami zaprezentowaliśmy Wam jej przedsmak, publikując obrazek jednego z wojowników występujących w programie – Kena. Dziś przyszedł czas na kolejną postać.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix - Capcom prezentuje grafiki z Guilem - ilustracja #1

Tym razem autorzy gry przedstawili nam Guile’a, amerykańskiego oficera, który jest jednym z najpopularniejszych bohaterów cyklu Street Fighter. Zaprezentowane obok obrazki najlepiej świadczą o kunszcie pracowników firmy UDON Comics, która podjęła się stworzenia wszystkich klatek animacji w nowej grze, biorąc za podstawę materiały graficzne użyte w wydanym trzynaście lat temu pierwowzorze.

To nie jedyna niespodzianka, jaką dla fanów cyklu przygotował ostatnio koncern Capcom Entertainment, Inc. W tym miejscu znajduje się interesujący artykuł, w którym autorzy gry opisują proces tworzenia grafiki w grze Super Street Fighter II Turbo HD. Gorąco zachęcamy do jego lektury.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix - Capcom prezentuje grafiki z Guilem - ilustracja #2
Super Street Fighter II Turbo HD Remix - Capcom prezentuje grafiki z Guilem - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej