Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2002, 15:37

Sukces kartkowej promocji Beach Life

Firma Cenega Poland popisała się bardzo oryginalną akcją promocją nadchodzącej gry Beach Life (premiera już 12 września). Chodzi tu nie tylko o film promocyjny i liczne informacje w prasie, lecz o atrakcyjne kartki pocztowe przedstawiające piękne plażowiczki. Jak dowiedzieliśmy się dosłownie przed chwilą, promocja spotkała się z takim pozytywnym odzewem graczy, że firma Cenega zdecydowała się na wrzucenie kartek do pudełek z grą.

Firma Cenega Poland popisała się bardzo oryginalną akcją promocją nadchodzącej gry Beach Life (premiera już 12 września). Chodzi tu nie tylko o film promocyjny i liczne informacje w prasie, lecz o atrakcyjne kartki pocztowe przedstawiające piękne plażowiczki. Jak dowiedzieliśmy się dosłownie przed chwilą, promocja spotkała się z takim pozytywnym odzewem graczy, że firma Cenega zdecydowała się na wrzucenie kartek do pudełek z grą.

Poniżej możecie zobaczyć kartki Beach Life.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej