Strzelanka Orbitron: Revolution zawita na pecety
Mamy dobre wieści dla miłośników klasycznych strzelanek. Studio Firebase Industries zapowiedziało, że znana już posiadaczom Xboksa 360 gra Orbitron: Revolution zawita również na pecety.
Orbitron: Revolution to atrakcyjna graficznie strzelanka utrzymana w konwencji znanej z klasycznych produkcji automatowych. Gra zadebiutowała na usłudze Xbox Live Indie Games w grudniu zeszłego roku. Tam potkała się z ciepłym przyjęciem graczy, więc autorzy podjęli decyzję o stworzeniu wersji pecetowej.
Studio Firebase Industries zamierza zaoferować nam coś więcej niż prostą konwersję. W wydaniu pecetowym widoczne na ekranie elementy interfejsu zostaną odpowiednio zmodyfikowane, tak aby dobrze wyglądały w rozdzielczości 1920 x 1200, choć oczywiście będzie można wybrać też niższe ustawienia. Edycja konsolowa działała w 30 klatkach na sekundę, podczas gdy komputerowa została przerobiona pod kątek 60 FPS-ów. Autorzy umożliwią sterowanie zarówno padem, jak i samą klawiaturą. To wszystko są drobne zmiany, ale powinny one zagwarantować, że Orbitron: Revolution nie będzie sprawiać wrażenia leniwego porta z konsoli.
Autorzy nie są jeszcze gotowi podać daty premiery gry. Wciąż nie wiemy również, na jakich serwisach dystrybucji elektronicznej zadebiutuje wersja pecetowa.
Orbitron: Revolution to strzelanka oferująca trzy tryby zabawy. Pierwszym z nich jest Countdown, w którym musimy zdobyć jak najwięcej punktów w ciągu trzech minut. Odpowiednio szybka eliminacja wrogów powoduje aktywację bonusów zwielokrotniających tempo gromadzenia punktów. Drugi tryb to Guardian. W nim musimy obronić cztery obiekty na mapie przed atakami wrogów. Ostatni tryb to Extra i polega on na wytrzymaniu jak najdłużej ofensywy hord wrogów.
Warto na koniec dodać, że za muzykę w Orbitron: Revolution odpowiada Audio Antics, czyli studio które stworzyło soundtrack do Geometry Wars: Retro Evolved.