Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 12 lipca 2017, 13:55

autor: Adrian Werner

Stellar: Galaxy Commander - King tworzy grę w stylu Might & Magic: Clash of Heroes

Studio King postanowiło rozszerzyć działalność poza gry casualowe. Jednym z pierwszych tego owoców jest kosmiczna strategia Stellar: Galaxy Commander, która oferuje mechanikę bitewną zainspirowaną popularnym Might & Magic: Clash of Heroes.

Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie ukaże się pełna wersja gry. - Stellar: Galaxy Commander -  King tworzy grę w stylu Might & Magic: Clash of Heroes - wiadomość - 2017-07-12
Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie ukaże się pełna wersja gry.
STELLAR: GALAXY COMMANDER W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: King
  2. Wydawca: King
  3. Gatunek: strategia
  4. Platformy: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Studio King jest jednym z najpopularniejszych deweloperów mobilnych. Pozycję tę wypracowało dzięki casualowym grom logicznym, w tym zwłaszcza przebojowemu Candy Crush Saga. Teraz zespół postanowił zawalczyć o graczy wymagających trochę większego poziomu rozbudowania. Rezultatem tego jest Stellar: Galaxy Commander, czyli produkcja, która połączy kosmiczną strategię z mechanikami match-3, a całość rozgrywki nakierowana będzie na potyczki z innymi graczami.

O istnieniu projektu dowiedzieliśmy się w typowy dla rynku mobilnego sposób. Wczesna wersja bez zapowiedzi zadebiutowała w usługach App Store i Google Play w ramach tzw. soft-launchu. Niestety, na razie testy ograniczone są do użytkowników z Filipin oraz Holandii. Gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami, a premiera pełnego wydania ma nastąpić w tym roku.

Pomimo kosmicznych realiów, Stellar: Galaxy Commander w rzeczywistości czerpie inspirację z wyśmienitego Might & Magic: Clash of Heroes. Każda strona otrzyma własną planszę, zawierającą 42 pola, na które wrzucane będą różnego typu statki bojowe. Podczas dwóch tur ruchu naszym zadaniem będzie ich odpowiednie ustawienie. Kluczem do zabawy ma być to, że połączenie tych samych typów w odpowiedni sposób powoduje ich scalenie w jedną, znacznie potężniejszą jednostkę. Przykładowo, cztery statki zajmujące pola w pionowej linii dadzą nam krążownik strzelający laserowymi lancami, zdolnymi przeszyć kilka pól zapełnionych wrogami. Z kolei cztery jednostki w formie kwadratu utworzą bombowca, którego pociski wyrwą dziurę w pierwszym szeregu nieprzyjacielskiej armady.

Po upłynięciu dwóch tur nastąpi faza bitewna, w której wszystkie statki automatycznie rozpoczną ostrzał wroga. Celem każdej strony ma być zniszczenie głównego statku przeciwnika, znajdującego się za resztą jego armady. Tym samym do zwycięstwa wystarczy przetarcie sobie pola, a nie unicestwienie wrogich sił, tak aby móc przeprowadzić bezpośredni ostrzał głównej jednostki.

Podczas zabawy gracze będą odblokowywali kolejne statki oraz bohaterów, posiadających różne przydatne zdolności specjalne. Gra nakierowana będzie na rozgrywki PvP, ale dostępna ma być również opcja zagrania przeciwko sztucznej inteligencji

  1. King – oficjalna strona studia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej