Starlink: Battle for Atlas skrzyżuje kosmiczne strzelanki z zabawkami a la Skylanders
Jedną z niespodzianek, jakie przygotowała firma Ubisoft na swoją konferencję, okazała się gra akcji Starlink: Battle for Atlas, w której mechanizmy rozgrywki zostaną zintegrowane z linią plastikowych zabawek reprezentujących statki kosmiczne, części oraz pilotów.
Jedną z nowych produkcji, które zapowiedziano na konferencji firmy Ubisoft, okazała się gra akcji Starlink: Battle for Atlas. Produkcja zmierza na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch i wykorzysta fizyczne zabawki w sposób podobny do serii Skylanders. Premiera ma nastąpić jesienią przyszłego roku.
Akcja gry toczyć się będzie w odległej przyszłości. Przeniesiemy się do systemu planetarnego Atlas i spróbujemy go obronić przed zagrożeniem ze strony armii maszyn znanych jako Zapomniane Legendy.
Podczas zabawy zasiądziemy w kokpicie transformującego się statku i będziemy walczyli nie tylko w pustce kosmicznej, ale również na powierzchniach planet. Świat gry ma być dynamiczny, ulegając zmianom na skutek decyzji naszych oraz tych podejmowanych przez sztuczną inteligencję kierującą Zapomnianymi Legendami. Jeśli nie wykażemy się sprytem i zaciętością, to roboty szybko opanują cały system.
Tym, co czyni Starlink: Battle for Atlas nietypową produkcją, jest integracja z kupowanymi oddzielnie plastikowymi zabawkami, w stylu znanym z serii Skylanders czy gry Disney Infinity. Zostanie to jednak zrealizowane w bardziej skomplikowany sposób niż u konkurencji. Statki będą modularne, pozwalając nam ręcznie wymieniać uzbrojenie, części oraz pilotów, co natychmiast zostanie przeniesione do wirtualnego świata.