Star Wars: Outlaws ma nowego kapitana. Drew Rechner wymienił trzy główne obszary, które ulepszy aktualizacja 1.4
Nowy reżyser kreatywny Star Wars: Outlaws wskazał na trzy główne elementy gry, które zostaną ulepszone wraz z jej debiutem na Steamie.
Nowy dyrektor kreatywny Star Wars: Outlaws ogłosił spore plany wobec gry. Drew Rechner zastąpił Juliana Gerighty’ego, który – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – wrócił do prac nad nową odsłoną serii The Division.
Oprócz podziękowania fanom za pozytywne reakcje deweloper podkreślił, iż zespół uważnie przyglądał się uwagom graczy i szykuje spore zmiany. Jak sprecyzował Rechner, SW: Outlaws doczeka się ulepszeń przede wszystkim w trzech głównych aspektach: walki, skradania i sterowania.
Twórcy chcą dać graczom większą swobodę w radzeniu sobie z wyzwaniami (o czym mówiono już wcześniej, m.in. przy okazji poprzedniej dużej aktualizacji), co w praktyce przełoży się m.in. na zwiększenie czytelności i, w konsekwencji, wykrywania wrogów, bardziej responsywne sterowanie w trakcie wspinaczki i kucania oraz „więcej głębi i emocji” w trakcie starć z wrogami.
Szczegóły będą ujawniane stopniowo w tygodniach poprzedzających debiut Star Wars: Outlaws na Steamie i wydanie aktualizacji 1.4, w której znajdą się te wszystkie zmiany. Przy okazji Ubisoft wyda pierwszy „pakiet fabularny”: Wild Card.
Możecie spodziewać się więcej szczegółów na temat tego, jak będziemy świętować i wykorzystywać wybór graczy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, niezależnie od tego, czy chodzi o skradanie się, strzelanie z blasterów, czy wszystko pomiędzy. Więcej informacji na temat zmian w tych i innych systemach przedstawimy w nadchodzących tygodniach, w miarę jak będziemy przekazywać kolejne wieści. Wszystko to zakończy się wydaniem aktualizacji 1.4, która ukaże się 21 listopada wraz z premierą gry na Steam i debiutem pierwszego pakietu fabularnego Star Wars Outlaws: Wild Card.
To wszystko ma ulepszyć Gwiezdne wojny Ubisoftu tak, by zapewnić fanom jak najlepsze doświadczenia z gry. Czy też, jak to ujął Gerighty 2 miesiące temu, sprawić, że gracze będą wracać do SW: Outlaws przez długie lata.
- Recenzja gry Star Wars Outlaws – Ubisoft w końcu pokazał, że ma nowy pomysł na swoje otwarte światy
- Star Wars: Outlaws – poradnik do gry