Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 maja 2014, 10:01

Star Citizen – Dogfighting Module znowu zalicza poślizg

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, poinformował, że drugi moduł do gry Star Citizen (Arena Commander) wbrew zapowiedziom nie ukaże się dzisiaj. Jego debiut został nieznacznie opóźniony, aby wyeliminować kilka poważnych błędów, które jeszcze trapią Dogfighting Module.

Star Citizen w skrócie:
  • Producent: studio Cloud Imperium Games (kierowane przez Chrisa Robertsa)
  • Gatunek: symulator kosmiczny
  • Cechy szczególne: rekordzista finansowania społecznościowego (obecnie 44 miliony dolarów od graczy na koncie); zawarcie rozbudowanej kampanii dla jednego gracza (Squadron 42) i ogromnego trybu MMO (Star Citizen); użycie silnika CryEngine 3
  • Platformy sprzętowe: PC
  • Termin premiery: początek 2015?

Jeśli dotychczasowe opóźnienia premiery modułu Dogfighting do gry Star Citizen zdążyły już doprowadzić Was do furii – a przypomnijmy, że „bojowa” część dzieła Chrisa Robertsa miała pierwotnie zadebiutować pod koniec ubiegłego roku – radzimy wziąć środki na uspokojenie, zanim przeczytacie tę wiadomość. Studio Cloud Imperium Games ogłosiło bowiem, że nie uda mu się dotrzymać ostatnich obietnic i Arena Commander (czyli po prostu Dogfighting Module) nie wyrobi się na dzisiejszą premierę. Przyczyną opóźnienia jest zbyt duża ilość błędów, które nadal trawią omawianą produkcję. Co gorsza, nie są to pospolite „bugi”, lecz krytyczne przypadki, właściwie uniemożliwiające zabawę. Niemniej, obsuwa nie będzie zbyt duża – mówimy tu raczej o kilkunastu dniach aniżeli kolejnych paru miesiącach.

Choć dłoń nad przyciskiem otwierającym wrota hangaru zaczyna już drżeć z niecierpliwości, gwiazdy muszą jeszcze trochę poczekać.

Deweloper opublikował kompletną listę najpoważniejszych bolączek, z którymi boryka się Arena Commander (znajdziecie ją na oficjalnej stronie internetowej gry, na końcu tego komunikatu). Co więcej, będzie ona aktualizowana każdego dnia, aby gracze mogli na bieżąco śledzić postępy twórców i badać, jak daleko jeszcze do debiutu modułu.

Przypomnijmy, że Star Citizen ma ukazać się w finalnej postaci na początku przyszłego roku, lecz zważywszy na problemy Chrisa Robertsa z samym Dogfighting Module, lepiej być przygotowanym na ewentualne przesunięcie tego terminu, może nawet o kilka miesięcy. Debiutanckie dzieło studia Cloud Imperium Games powstaje wyłącznie z myślą o pecetach.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej